فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

جام جهانی کوچک + جملات فوتبالی و تحلیل بهلول

سلام 

قسمت اول:

عارضم به حضورتون که من خودم یه پا مسی ام ! اصلاً نقره ای ام!

امروز در این کشوری که من زندگی می کنم ، جام جهانی کوچک برگزار شد!!

یعنی بین چند نشنالیتی ها مستقر در شهر!! در واقع نژاد! یک تورنمت فوتبال 5 نفره برگزار شد.

نزاد سفید پوستها! / سیاه ها به نمایندگی نیجریه / شبه قاره هند ، منتخب هند و پاکستان و افغانستان!!! /چینی ها/ اروپایی های شرقی و ایرانیها

البته باید بازیکنها آماتور بودند نه حرفه ایی!

به این صورت که یک دوره لیگ! رفت و برگشت در یک روز! صبح و بعد از ظهر در استادیوم شهرداری با حضور مردمی و خودجوش! تماشاچیان پرشور و علاقه ، س** ی ،ملبس به تاپ و مینی ژوپ بیکینی و غیره ! ؛ برگزار شد.

مردم مشتاق آفتاب گرفتن با کالسکه و منقل کباب و تی وی و غیره !! ریخته بودند تو کانتری پارک -همون تو مایه های جیتگر! و خلاصه در کنار تفریح هموطنان و هم رنگان! خودشون رو هم تشویق!

تیم ایرانی ها - دانشجو ها و پناهنده ها و کارتون خواب ها- هم بود!

بنده به علت عذر شرعی پارگی عضله ! خودم رو معاف کرده بودم که نشد.

رفتیم دیدم تیم هندی و افغانی ها دارن لت و پارمون می کنند! 

عشق شهرت ! هم که هستیم. خانومهای ایرانی هم که کم مونده بود بیان وسط و جور بی عرضگی مردها رو بکشن!

کنار زمین هم نی همونه و تمپو بندری می زدند دوستان آبادانی، جوگیر شدیم!!

ما - من یک دوست جوانم که در یک تیم لیگ یکی اینجا فوتبال بازی می کنند-هم فوری پیرهن مربوطه ی وطن رو گرفتیم رفتیم کمک دوستان!

دوستان لطف فرموده بودند و ته جدول تشریف داشتند! با تفاضل گل بالاشون . از اون ور! سروته

خلاصه ما رو هم که نمی شناختند. یاد جبهه ! افتادیم و شور حسینی و علی یارت!

از تمام شگرد ها و جرزنی های پایین شهری! مون استفاده کردیم و کشیدیم بالا وطن رو تو جدول!

یه جای کار تو بازی با منتخب آفریقا - التفات بفرمایید که اول مسابقات که داشتند قوانین و مقررات بازیها رو اعلام می کردند یکی از این دوستان که بیشتر بادمجون! تشریف داشتند ، پرسیدند: آقا ناهار هم میدهند بهمون؟؟- بعله دیدیم قافیه عقبه! راهی هم نیست! داور هم مایه پایه یوخدی.

ایشون زن! هم بودند آقای داور!!

پس کلک زدیم. یه لقت! یواش به یکی از دوستان پر هیجان سیاه پوست! / ایشون هم واکنش متقابل!! ولی نه چندان محکم خداییش / از ما هم یه داد حرفه ایی گری و گرفتن صورت و داور هم که مشغول ور رفتن با خط لبشون!! بودند، عین فرت!!! کارت قرمز و طرف هرچی هوار زد و بازیکنهاشون که : ای بابا اون رو هم باید sent off

فایده ای نداشت و در نتیجه دوستان بردند و حال کردند!

نتیجه اینکه دوم شدیم با تفاضل 2 گل. 

بنده در همین جا اعلام می فرمایید با شرمندگی از دوستان خواننده وبلاگ که نشد قهرمان بشیم!! قبل از بازی کردن من و پ ، دوستم؛ اونقدر گل در چند بازی خورده بودند و ****مال ! در حد انگلیس و فرانسه که خود لیونل مسی هم می اومد نمی شد.

ابزارش نبود! و امکاناتش . اصلا از اولش هم ،همینطور هم بود  که ما " لر " شدیم.

-------------------------

نتیجه اینکه دوستان دارند می کوبند! که تیم باشگاهی بدهند در مسابقات لیگ اینجا!!

بازی و تاکتیک که هیچی ،در عوض افاده و ادعای دوستان که طبق طبق!

عین جریان " اتمی " و هاله و " مدیریت جهان"!

نتیجه:

بنده توبیخ با درج در پرونده شدم! از سوی مربی گرامی و جریمه نقدی !! تا بر خلاف ساین و اینشورانسم برای تیم  آماتور  وطنی" فردین" نشم.

آبرومون هم تو دوستان همکلاسی رفت! که بابا از تو بعیده ادعای انتلکتوئل داری!

کلی هم دشمن پیدا کردیم! تو هر نژاد و ریس و ملیتی.

حالا خوبیش اینه  که کلی رفیق جدید پیدا کردیم و تا یه یه ماهی غذای مفتی تو رستوران های ایرانی می خورم!

*******************************************************

قسمت دوم : جملات قصار حضرات!


آنلکا: با دومنک جرو بحث کردم ولی او را "حرا***اده "نخواندم
بهلول: کار بدی کردی که نگفتی نیکولاس!
افزایش امنیت دیدارها پس از رفتن یک تماشاگر به رختکن انگلیس
بهلول: بابا اونها که خودشون لات و لوتند از دم!
فان‌ مارویک: اول بازی زیبا و بعد پیروزی
!
بهلول: آره ارواج مادربزرگت! ببازی هم همینو میگی؟
 دومنک: نحوه رسیدنمان به جام جهانی را یادتان رفته؟
بهلول: نخیر جناب بهلول خان پاریس!! 
خیلی با صلابت و جوانمردی ایشون!! تشریف آوردید
مربی الجزایر:فکر می کردم انگلیس بهتر از اینهاست
بهلول: از این بهتر اخی؟ بهترین نتیجه رو بهتون تقدیم کردند!
ماسچرانو: واکنش‌های مارادونا عالی است
بهلول: بزارینش گلر انگلیس
ژابی آلونسو: فوتبال جذاب را کنار نمی‌گذاریم
بهلول: ممنونم واقعا ماتادور! اون وقت هی می بازید ، یه ملت رو هم بیچاره و سرافکنده می کنید
پودولسکی: امروز یک احمق بودم
بهلول:یعنی قول میدی روزهای دیگه نباشی؟
جرارد:ما زیر فشار خردکننده‌ای!! - منظورش الجزائره!- مثل این خوب نیستیم
بهلول: آره خداییش!! حالا خوبه با برزیل و آرژانتین و هلند بازی نکردید
اورا: فرانسه یک تیم کوچک است!
بهلول: به اختیار داری کاپیتان ! این همه بازیکن اسمی و میلیاردی دارید قربان.
کاپلو ورورد ووووزلا را ممنوع کرد!
بهلول: دون فابیو ! متشکریم

نظرات 12 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 12:14 http://dvar.blogfa.com

سلام و درود بر شما و مطالب بسیار ارزنده تان. شما برگزار کنین انشالا کم کم به گفتگوی تمدن ها هم می رسین همه چی از همین چیزا شروع میشه دیگه.

قرباتن مرقوم بفرماید چی رو برگزار کنم؟
اما استعداد بنده در " ایجاد جنگ و مغلوبه " فرهنگهاست

صدف یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 12:46 http://www.istgah.asantabligh.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری !یه سری هم به ما بزن ...هرچی دلت می خواد تو سایت من هست ممنون ازلطفتون راستی یه موقع واسه تبادل لینک اونم با (جایزه ویژه)اگه موافق بودی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpl

ب یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 13:41

این " وب قشنگی داری" ؛ دیگه داره از فحش **** بدتر میشه!
تبادل لینک یعنی چی ؟

س.رشیدی یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 14:05

سللللام
والا من سرکارم!!! نمی تونم بشینم همه اش رو بخونم/ اما این جملات قصار و توضیحات شما محشر بود
راستی! این ب بالایی کیه؟؟؟؟

ب = بالام !

الی یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 14:18

سمیه بیا بلاگفا رو فیلتر کرند...

آییییییییییی سمی کجایی بیا که بلاگفا رو کشتن!

کاوا یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 14:19

ب همون بهلول نیست؟
...........................
این پست جدید هم جالب بود. فراوان!

بعله ایشونند!
ما همچنان لذت می بریم از ترانه های وبلاگ شما

کاوا یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 14:25

و نیز پرشین بلاگ را قطع طریق بنمودند

کاوا یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 14:27

در نتیجه ا***م تا چند روز آینده پیروز بخواهد شد. آنهم چه شدنی!

س.رشیدی یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 14:32

آره!
دیدم فیلتر شده!!!! چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
اما من همینجا علام می کنم:
تیم محبوب من آلمان!

تیم من=
اسپانیا /آرژانتین/برزیل/آلمان

بهلول یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 19:24

این دفاع ایتالیاست یا استقلال اهواز ؟

الی یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 19:40

من احتمالا تغییر مسیر میدهم به یک جای دیگر ...یا بلاگ اسکای یا میهن بلاگ شایدم رفتم زیر مجموعه یکی از همین وبلاگهای حزب.... که دیگه فیلتر نکنند...خلاصه حسابی ناراحتم...
فقط یک زحمتی دارم برای حضرت بهلول که آدرس جدید من رو در بلاگفا ثبت کنه روی وبلاگم اگه از آن سوی مرزها تونست بلاگفا رو باز کنه...

ما برای خاک وبلاگ! خون دلها خورده ایم

الی یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 20:19

به هر حال آدرس من همون قبلی است فقط سرویس دهنده شد بلاگ اسکای ...
قالبم هم کمی به هم ریخته است که به زودی درست خواهد شد...دیگه چه کنیم راه دیگه ای نیست...
البته امید دارم بلاگفا برگرده...
http://e-motamedi.blogsky.com

همه رو فیلتر کردند یا بعضی ها رو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد