فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

حواشی جالب جام جهانی فوتبال + عکس های بهلولی!!

لطفاً چند پست قبل حقیر رو تورق! - در واقع تور وب!- بفرمایید. 

اونجا که نوشته بودم مربی کره گفته : به عشق رهبرمون بازی میکنیم و پیروزی هایمان رو حواله  به مقام معظم کیم ایل فلان !! این عاقبت ذوب شدن !! در همون اسمشو نبره!!

بازیکنان کره‌شمالی به کار در معدن تبعید می‌شوند



برخی مطبوعات چین از کار بازیکنان تیم ملی فوتبال کره‌شمالی در معادن ذغال سنگ خبر دادند.

 در روزهای گذشته چندین نشریه چاپ چین از جمله فازی‌ری، با چاپ تصاویری مونتاژ شده، از تبعید بازیکنان کره بخاطر کسب نتایج ضعیف در پیکارهای آفریقای‌جنوبی خبر دادند.

این نشریات بدنبال باخت ۷ بر صفر از پرتغال و بعد ۳ بر صفر از ساحل عاج با این تصاویر در گزارش‌های خود احتمال دادند بازیکنان کره‌ای بخاطر این نتایج ضعیف، توسط دستگاه دولتی کشور خود به هنگام بازگشت به وطن با تنبیه‌‌های سختی روبرو خواهند شد.

این تیم پس از بازی روز نخست برابر برزیل که دو بر یک باخت در دو بازی با پرتغال و ساحل‌عاج کیفیت نازلی ارائه کرد.



زوما برنده واقعی جام جهانی

رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی به استناد آمار و ارقام پیروز واقعی جام نوزدهم است.



به نقل از ماهنامه ۴-۴-۲، ژاکوب زوما رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی در حالی که بزرگترین جشنواره فرهنگی ورزشی جهان را در کشور خود به نیمه راه رسانده، به استناد آمار و ارقام و اسناد موجود پیروز واقعی این میدان بزرگ است.

پس از پیروزی آفریقای جنوبی با نتیجه ۲ بر یک برابر فرانسه تیم میزبان به رغم شایستگی‌های اثبات شده حذف شد و از این گروه دو تیم از آمریکای جنوبی و لاتین (مکزیک و اروگوئه ) به مرحله حذفی صعود کردند. پس از این حذف روزنامه تایمز چاپ لندن نوشت: چه خروج بزرگی!

از این قبیل تیترهای احساسی در سایر روزنامه‌های معتبر اروپایی دیده می‌شد و همه آنها حول محور روحیه‌دادن به آفریقا و تشکر از ایستادگی این تیم می‌چرخید.


بسیاری از کارشناسان زبده فیفا بازی خوب آفریقای جنوبی را مورد ستایش قرار دادند اما در این میان برنده واقعی جام جهانی رئیس‌جمهور مردمی آفریقای جنوبی بود که هنوز به پایان راه جام جهانی نرسیده کلکسیونی از بزرگترین موفقیت‌ها را برای کشورش به ارمغان آورده است. از آن جمله می‌توان به بعد فرهنگی این رقابت بزرگ اشاره کرد.



اکنون شاید در دورافتاده‌ترین روستای چین نیز مردم، آفریقای جنوبی را می‌شناسند. پرچم این کشور را بارها دیده‌اند و تاحدودی با فرهنگ این کشور آشنا شده‌اند. جاده‌های زیادی ساخته


 

و یا ترمیم شد. ورزشگاه‌های مدرنی احداث شد. فروشگاه‌های بین‌المللی برای فروش بیشتر در این کشور شعبه زدند.

شبکه جهانی ماهواره‌ای گوگل وارد مسیر افقی در عکسبرداری خیابانی در کوچه‌پس کوچه‌های آفریقای جنوبی شد و خاک آفریقای جنوبی اتصال خود به کره زمین را احساس کرد.



 احساسی که شاید به بسیاری از کشورهای خاورمیانه یا شرق دور هنوز دست نداده است.

مردم آفریقای جنوبی باید به خاطر سودسرشار بدست آمده از این میزبانی بزرگ از رئیس‌جمهورشان متشکر باشند اگر چه همچنان سایه فقر بر سر این کشور سنگینی می‌کند.



طرفداران هلند در کیپ تاون جشن پیروزی راه انداختند
طرفداران تیم ملی هلند روز جمعه پس از پیروزی دیشب این تیم بر کامرون بسیاری از خیابان های کیپ تاون را نارنجی کردند.



نمای هوایی شهر کیپ تاون امروز به گونه ای نارنجی رنگ شده بود که اغلب رسانه های آفریقای جنوبی این جشن کارناوال گونه هلندی ها و طرفداران آنها در خیابان لانگ این شهر را به راه افتادن دریایی از رنگ نارنجی در این شهر 

توصیف کردند.



زیرا بیش از ۱۰ هزار نفر پیر و جوان با بر تن کردن تی شرت های نارجی و کلاه های تارنجی به واسطه پیروزی ۲-۱ این تیم بر کامرون از گروه آخر بازی های مقدماتی جام جهانی در خیابان، پیاده روها و رستوران ها خیابان لانگ گردهم آمده و با هلهله و پایکوبی جشن شادی برپا کرده و سپس در خیابان ای اصلی این شهر راهپیمایی شادی به راه انداختند.



گفتنی است بسیاری از سفید پوستان آفریقای جنوبی از نژاد و نسل هلندی های مهاجر به این کشور هستند از اینرو آنها نیز در حمایت از هم نژادهای خود امروز به خیابان آمدند.


همبرگر شیر به مناسبت جام جهانی!
یک مالک رستوران در آریزونا غذای منحصر به فردی آماده کرده تا به مشتریانش در هنگام جام جهانی حسی از آفریقای جنوبی بدهد.

این غذا همبرگر ساخته شده از گوشت شیرهای آفریقایی است. اما این همبرگرهای ۱۴ پوندی که با با چیپس و ذرت کباب‌شده سرو می‌شوند اعتراض شدید طرفداران حقوق حیوانات را به همراه داشته‌اند.


کامرون سلوگی می‌گوید بیش از ۱۵۰ ایمیل از سوی معترضان طرفدار حقوق حیوانات داشته و حتی رستوران او را تهدید به بمب‌گذاری هم کرده‌اند. او می‌گوید هر چند شیرهای آفریقایی موجود در منو در لیست حیوانات محافظت‌شده قرار دارند، اما در خطر انقراض نیستند.

سلوگی می‌گوید: «این شیرها در مزرعه‌ای پرورش می‌یابند و به هیچ وجه روی تعداد شیرهای آفریقایی تاثیر نمی‌گذارند. ما با چندین فعال حقوق حیوانات صحبت کرده‌ایم و پس از این کار قرار است به جامعه دفاع از حقوق حیوانات آمریکا پولی کمک کنیم. ما طرفدار حیوانات هستیم.»

سلوگی گفته شیرها را با مهربانی بسیار پرورش می‌دهند و او سپس ۴٫۵ کیلو گوشت آنها را از مزرعه‌ای در ایلینویز سفارش داده. این مزرعه تحت قوانین وزارت کشاورزی آمریکا کار می‌کند. این گوشت سپس با گوشت معمولی ترکیب می‌شود و از آن همبرگر ساخته می‌شود. سلوگی می‌گوید روزی ۱۵ همبرگر می‌فروشد.


تایمز: انگلیس آماده انتقامی ۲۰ ساله از ژرمن‌ها

دیلی‌میل: آقای بکن‌باوئر،‌ بازی واقعی را به شما نشان می‌دهیم




یک روزنامه پرتیراژ انگلیس نوشت: در بازی با آلمان بیش از همه به فرانتس بکن‌باوئر بازی واقعی را نشان خواهیم داد و این تیم را حذف خواهیم کرد.

روزنامه دیلی‌میل نوشت: آقای بکن باوئر، لحظه موعود فرارسید. به شما بازی واقعی را در جدال روز یکشنبه نشان خواهیم داد. حتی نشان خواهیم داد نه انگلیس بلکه این آلمان است که فوتبال “بزن در رو ” را انجام می دهد.
این روزنامه افزود: انگلیس از قدیم رقیب آلمان بشمار می رود و پس از انتقادات اخیر بکن‌باوئر بیش از پیش انگیزه دارد خودی نشان دهد.

دیلی میل ادامه داد: برای این بازی بطور قطع وین رونی نظیر دیگر بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار است. او خود به تنهایی می کوشد تا ژرمن‌ها را از جام بیرون کند.

تیم های این دو کشور فردا عصر ساعت ۱۸:۳۰ رودروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

درابتدای پیکارهای جام‌جهانی فرانتس بکن‌باوئر به عنوان یک کارشناس سرشناس از بازی سردرگم انگلیس انتقاد کرد و از تیمی که‌ از آن به عنوان “بازی بزن در رو ” یاد کرد. عبارتی که باعث دلخوری دوستداران تیم رقیب شد. چهره اسطوره‌ای ژرمن‌ها البته بعدا عنوان کرد قصد توهین نداشته و تنها نقطه نظرش را بیان کرده است.

قیصر فوتبال آلمان یک بار دیگر از دوستداران انگلیس به خاطر اظهارنظرش در ابتدای جام‌جهانی عذرخواهی کرد.

به نوشته روزنامه اکسپرس، فرانتس بکن باوئر اظهار داشت: در یکی دو بازی اول تیم ملی انگلیس من نقطه نظرم را در رابطه با تیم بریتانیایی بیان کردم که این مسئله باعث ناخرسندی هواداران این تیم شد. البته همانگونه عنوان شد، تنها نظرم را ارائه کردم قصد توهین نداشتم.

وی افزود: در جدال روز یکشنبه میان انگلیس و آلمان هر دو تیم دارای ویژگی‌های قابل توجهی هستند. انگلیس تجربه زیادی دارد و تیم ما از نیروی جوانی بهره می‌گیرد. به نظر من آلمان اگر می‌خواهد بر رقیب دیرینه خود غلبه کند باید نهایت استفاده از شور و نشاط جوانی ببرد. در این میان تیم یواخیم لو می تواند از انرژی بیشتر استفاده کند و درمقابل انگلیسی‌ها هم از تجربه افزون خود می‌توانند ضربه بزنند.

این چهره ۶۴ ساله که به عنوان بازیکن و مربی موفق به کسب عنوان قهرمانی برای کشورش شده است، در مصاحبه‌ای در روزهای ابتدایی این پیکارها که تیم انگلیس بازی‌های پرانتقادی ارائه کرد، گفته بود انگلیس بازی «بزن در رو» را ارائه می دهد و تفکر بر بازی مردانش حاکم نیست.

تایمز: انگلیس آماده انتقامی ۲۰ ساله از ژرمن‌ها
بنا به نوشته یک روزنامه چاپ انگلیس، تیم ملی این کشور آماده انتقامی ۲۰ ساله از ژرمن‌ها می‌شود.

به نوشته روزنامه سان، در گزارشی که یک روز قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی جام‌ جهانی مقابل تیم آلمان، منتشر کرد، وعده انتقام داد.

این روزنامه نوشت: ۲۰ سال است که از جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا می گذرد. در آن جام ژرمن‌ها با غلبه بر تیم انگلیس به بازی فینال رفتند و اجازه ندادند مقامی کسب کنیم. ما از آن روز حس کینه‌توزی داشتیم و دنبال جبران بودیم. باتوجه به اوج گیری تیم ملی در بازی با اسلوونی، بنظر می رسد فرصت طلایی برای این خواسته فراهم شده باشد.



دو کلام حرف حساب! ( کارشناسانه و علمی )

کرایف: اروپایی‌ها بیش از ۵۲ درصد امتیازها را از دست داده‌اند
حذف هفت تیم از ۱۳ تیم اروپایی در مرحله مقدماتی جام جهانی آفریقای جنوبی از جمله تیم‌های ایتالیا و فرانسه فینالیست‌های جام جهانی دوره قبل در آلمان که بزودی سه تیم دیگر اروپایی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی نیز به آنها خواهند پیوست همچنان مورد تحلیل شخصیت‌های ورزشی، کارشناسان فوتبال، رسانه‌ها و کاربران عمومی این قاره قرار دارد.

 یوهان کرایف اسطوره فوتبال هلند در این خصوص می‌گوید، باید به دقت ناکامی‌های اروپایی‌ها مورد بررسی قرار گیرد. تیم‌های بزرگی همچون ایتالیا، فرانسه و دانمارک و حتی صربستان حذف شده‌اند.

وی این ناکامی‌ها را متاثر از فوتبال فشرده و بدنبال پول‌سازی اروپا مرتبط دانست و گفت تیم‌های ملی آلمان و هلند در دوران شکوفایی خود در دهه هفتاد و در سطح جام جهانی باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ و آژاکس داشتند که اسکلت اصلی تیم‌های ملی کشورشان را شکل می‌داد. همین ترکیب در فوتبال ملی و باشگاهی اروپا باعث قهرمانی و اقتدار این تیم‌ها شده است.

وی اتکا فوتبال باشگاهی اروپا به منابع انسانی و بازیکنان آمریکای جنوبی و آفریقا را باعث افت استعدادهای فوتبال اروپا برشمرد و افزود: این دلایل و وابستگی شدید تیم‌ها به مدیریت پولی ضربات سنگینی را به فوتبال فشرده اروپا زده است که این روزها شایعات تبانی را نیز در کنار خود دارد زده است.

وی گفت: از مجموع ۱۱۷ امتیاز دیدارهای تیم‌های اروپایی، تنها ۵۵ امتیاز توسط این تیم‌ها کسب شده است که ۲۱ امتیاز آن متعلق به هلند، آلمان و اسپانیا است.

وی تصریح کرد: فرانسه و ایتالیا بدترین نتایج را کسب کرده‌اند. این دو تیم بدون پیروزی از مجموع ۱۸ امتیاز ممکن تنها سه امتیاز کسب کرده‌اند و فرانسه کمترین گل را در جدول اروپایی‌ها به همراه سوئیس دارد و تنها یک گل به ثمر رسانده است.

کرایف خطوط دفاعی تیم‌های اروپایی را در این دوره متزلزل توصیف کرد و گفت: ۳۷ گل خورده بیانگر این ضعف است.

وی اسپانیا، آلمان و هلند را تنها تیم‌های دارای بخت برای اروپا برشمرد و اضافه کرد: خطوط حمله تیم‌های اروپایی جدا از نتیجه دیدار پرتغالی و کره شمالی را نیز تضعیف شده می‌بینم همچنین کسب ۱۵ پیروزی در برابر ۱۴ شکست و نتیجه ۱۰ تساوی نشان از محتاط بودن تفکرات مربیان تیم‌های اروپایی است.


نظرات 11 + ارسال نظر
کاوا یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 06:06

به به! اینبار زیبارویان نارنجی!!
نارنجی پوشهای حمیده خانم.
کاک بهلول ما تا آخر این جام مجنون خواهیم گشت و خونمان بر گردن شما خواهد فتادی. شبها هذیان همی گویم و خوابهای بیگانه و رنگین همی بینم.
.......
وبلاگ رو سیو میکنم تا فردا مطالبش رو بخونم ببینم اوضاع چطوره......کره شمالی...معدن.... ای لعنت بر پدرجد این دیکتاتور کره ای.....
.........
بهلول جان پست قبلی اون آواز آدرسشو گذاشتم واست.

پاینده باشید.

1- ممنونم
2- مه پیل خی نارم بم!

محمد یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 06:32 http://shanc.blogsky.com

koreye shomali ke keshvar nist baba
vali dar morede afrigha vaghean vasash khoob shod
heif emrooz koreye jonoobi hazf shod
oonam bad moghe haee gol khord
yeki avalaye bazi
yeki akharaye bazi
!
bebinim japono spania chikar mo=ikonan
albate holandam time khoobie
az arjantinam nemishe be in asoonia gozasht
ama faranse bekhatere morabie bi aghlesh hazf shod

من با شما هم عقیده ام با دو تفاوت:
اسپانیا عین پشمک و باقلوا می بره!
دوم : کره ی شمالی تیم معمولی بود اما کره ی جنوبی خیلی با سازمان و حرفه ایی تر بود. مثل ژاپن

علیرضا یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 06:41 http://www.lief1.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست و همکار گرامی از شما تقاضا دارم که از وب بنده دیدن کنید و ما را از نقص های آن با خبر سازید در صورت تمایل با هم تبادل لینک داشته باشیم.
با تشکر مدیریت سایت تخصصی کشتی کج
www.lief1.blogfa.com

آقا دیدن کردیم اما خیلی ترسیدیم!!
اینها آدم اند یا بلدوزر؟

بهلول یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 12:56

سمیه دستت درست با مرام
ذلیل ! تم به علی ع

رامونا یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 13:27 http://ramadi.blogfa.com/

کرایف درست گفته
انگار نه انگار که جام جهانیه و بزرگترین افتخار هر تیمی بودن تو این رقابتهاس

شخصاً معتقدم پول بی حد و حساب باشگاهها یک مقدار بازیکنها رو نسبت به عرق ملی بی تفاوت کرده ؛ مثلا ً انگلیس و فرانسه

حمیده یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 16:06 http://takchehreh.persianblog.ir/

استفاده کردیم هم از عکس ها هم از مطلب مخصوصا از نظرهای مستر کرایف محبوبمان
راستی با یک روز تاخیر روزتون مبارک
مرسی از این عکسهای نارنجیتون
ببینیم انگلیس آلمان چه می کنن

ممنون خواهر / لطف کردید که " شوخ به چشمم نیاوردید". وظیفه بود که روز زن تبریک بگم. اما........ ببخشید
سمیه می داند - اندکی - از مشکلاتم را

رامونا یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 21:36 http://ramadi.blogfa.com/

انگلیس به حقش رسید!

حق؟؟ چرا؟؟
آلمان طبق معمول با طراوت و نظم تاکتیکی اش بازی کرد

[ بدون نام ] یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 21:40

دیدی!
من که گفتم تیمم!! نمی بازه به این اینگیلس!!!
بعله....

س.رشیدی یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 21:41

اه اه!!
بالایی من بودم!!!!

س.رشیدی یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 21:45

بخش نظرات اینطوری انگار بهتر شد. نه؟؟

بععععله/ ممنونم دکتر
اما خداییش به نظرت سرنوشت بازی عوض نمی شد با اون گل مردود دوم؟

الی یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 23:09

وای اینجا چه خوب شد
دلم باز شد آخیش
اینگلیس مرد که...
ما از روزی که فهمیدیم شما شدی دشمن ما اصلا حالم خوب نیست...
دلم میخواست همینطور نرم و نازک ما باهم همه میومدیم بالا...ای بابا می بینی دنیا رو...

عجب این نارنجی ها خوشحالن ها!!!
عجب عکس زیبایی ...
همبرگر رو میگم ها!!!

شما خیلی خوب مینویسی این رو جدی میگم

مرده اون کره ای شدم من ها...دوست موست کره ای تو بساطتون ندارید

1-بابا آبجی الی ما در بست مخلصیم. سمی را بعدخدا سپرده ایم دست شما و دوستان. نفرمایید!
بنده از لحاظ پرتقال عرض نمودیم
راستش از کریس بدم میاد چون خیلی مغروره / مردمی نیست/ هوس! بازه
و اصلا کارهای خیریه انجام نمیده
2- ممنونم از لطف تون . اما ادبیات و انشا و جمله بندی فارسی ام ایراد داره که می دونید به چه دلیل
3- حضرتعالی یه باره بفرمایید از دیدگاه الی و سمی و حمی و کآوا!! بنده شده ام قاطبه! در سریال ایتالیا ایتالیا !!
بنگاه شادمانی! جور کردن عقد و نکاح دارم مگه بنده؟؟؟
باس! کار و بار رو یوخدی! کنیم بیفتیم دنبال نوامیس !! و اولاد مردم که بیان زن و شوور!! شما چند نفر بشن؟
ببلسید! بگردم براتون تو اینترنت؟ چشم ش !! روشن حالا دیگه چشم بادومی می خوایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد