فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

واویلا ................. اسپانیا !

VIVA ESPANIA

نظرات 21 + ارسال نظر
زن فرمانبر و پارسا!! پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 01:06

بسیار مبارک است بر شما!
تا ببینیم در مقابل هلند نارنجی چه خواهید کرد!
راستی! ما در بلاد الی جان به شما بالیدیم!

ممنونم. اما هلند حتما میبره!

زن فرمانبر و پارسا!! با دوز پایین تر! پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 01:07

پس حالا خوشالی که تیم منو حذف کردی هان؟؟؟؟
یک (به قول خودت به فتح ی!!) خوشالی نشونت بدم!!!!!! دلت اومد؟ دل من بشکنه؟؟

ای بابا ! حالا بیا بده دلتو چینی بندزن .............

حمیده پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 01:43

دعفا نکنین دعفا نکنین
من هنوز دل و رودم به هم ریخته از این بستنیه فال قهوه
مبارکه داداژ
اسژانیا حریف بعدی ما
ایشاله که خودمون میزنیمتون

احتمالا تا تو رفتی دستشویی! میک آپ کنی!! ، الی دستشو کرده تو بستنیه!
به احتمال 76% قهوه رو با اون خودکارش ،که روزها اغلب سرکار باهاش - بجای تصحیح متون ادبی - گوشش رو پاک میکنه !! ؛ بهم زده!
---------------------
من از هلند می ترسم!

الی پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 02:31

تبریکات آقا...

تبریکات...

ولی ایشالله اسپانیا جز جیگر بزنه له بشه...
حالا همین طور میره بالا جام هم می بره ها!!!

باز حمیده اومد اینجا هرچی آیکون بود زد...ای بابا...

کاوا پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 05:05


تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!
بیشتر از بسیار و زیادتر از فراوان


بازی ای فوق العاده زیبا بود از اسپانیا همونطوری بود که گفتم اگه سرعتی حمله کنن، دفاع خیلی خوب و شجاعت..................
در نتیجه با حرکات فردی و تکنیکی و پاسهای خوب ، نظم خشک آلمانی فرو ریخت. درسته که آلمان مثل همیشه خوب بازی کرد و منظم و دقیق بود ولی ورزش و فوتبال با جنگ و نظامیگری فرق میکنه. من وقتی بازی آلمان رو می بینم نازیها و جنگ جهانی دوم واسم تداعی میشه. بازی اسپانیا قشنگ بود و روان و این انتظار رو از آرژانتین داشتم در مقابلشون که الان اسپانیا به زیبایی انجام داد. فقط حیف که اون دوسه موقعیت گل رو خراب کردن.

گل پویول، زیبا و بیاد ماندنی......

به امید روزی که مشکلات داخلی اونا هم حل بشه.......

این پایینی رو فقط شما بخون کاک بهلول. خصوصیه
....
...........
به خاطر این بازی زیبا و برد شیرین و از شدت احساس از دور اون د**ر سبزه روی اسپانیایی که توی........خیلی قبلی بود رو م... ب و..... م

زنده باد سبزه رویان عالم

کاوا پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 05:11

عجب!! اون شکلک اولی قرار نبود اونجوری باشه! چرا همچی شد؟
حرف"ک".........

پس:

--------
وای به حال هلند.

رامونا پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 10:00 http://ramadi.blogfa.com/

بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا!
این حیاط و اون حیاط
میریزن نقل و نبات
به سر ایکر و ویا ای ..

آقا مبارکه!

سمی!!
بیا سر بساطت کارت دارم!!

کدوم بساط ؟؟؟
ای داد .......... این الی اونقدر نوشت و **** رو گسترش داد که بچه های مردم همه پای بساطی شدند!

رامونا پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 11:45

رامونا پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 16:06

این عسک پویول خیلی شیک می باشد!

رامونا پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 18:43 http://ramadi.blogfa.com/

Look through the football Bhlvl
این مترجمه خیلی باحاله!!

;h,h جمعه 18 تیر 1389 ساعت 02:09

به این میگن سواری! چه کیفی داره!! خب خانما همیشه خوش سلیقه ان.
میگم کاک بهلول بیا من و شما هم یکی از اینا بخریم خیلی با حاله

http://www.papky.com/images/2010/02/Girl_on_ostrich.jpg

کاوا جمعه 18 تیر 1389 ساعت 02:14

عجب!! اون بالا من بودم اسمم رمزی دراومده!

بهلول جمعه 18 تیر 1389 ساعت 14:52

قربان بنده فعلاً فقط استطاعت خریداری" راکب " را دارم چون اینجا ارزونه!!
راستی الی احوالت رو می پرسید.

س.رشیدی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 17:53

پُل، اختاپوس پیشگو اینبار پیش بینی کرده که اسپانیا در دیدار این تیم برابر هلند در فینال جام جهانی، پیروز میدان خواهد بود. این موجود خارق العاده که تمامی بازیهای تیم ملی آلمان در این رقابتها را به درستی پیش بینی کرده بود، برد اسپانیا را در دیدار روز یکشنبه که در ژوهانسبورگ برگزار می شود، پیش بینی کرده است. در مورد پیش بینی کسب جایگاه سومی نیز پُل، آلمان را به عنوان تیم پیروز بر اروگوئه انتخاب کرده است..

س.رشیدی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 23:09

" ویسنته دل بوسکه " فینال مسابقات جام جهانی آفریقا را هیجان انگیز توصیف و اعلام کرد : تیم ملی فوتبال اسپانیا روز یکشنبه در فینال مسابقات جام جهانی آفریقای جنوبی فقط برای پیروزی مقابل تیم یکپارچه هلند قرار می گیرد. دل بوسکه در گفت و گو با روزنامه ورزشی "آس" دراین باره تاکید کرد: دیدار روزیکشنبه " بازی برای همه چیز یا هیچ خواهد بود. سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا افزود: هلند یک تیم متحد و متکی به کارهای گروهی است که تاکنون بازی های موفقیت آمیزی را دراین جام به نمایش گذاشته است.

س.رشیدی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 23:14

پُل، اختاپوس پیشگو یک رغیب دارد و آن یک طوطی سبزرنگ سنگاپوری است که هر چهار بازی مرحله یک چهارم نهایی این جام را درست پیش بینی کرده. این طوطی که مانی نام دارد، پیروزی هلند بر اسپانیا در بازی فینال را با انتخاب کارت حامل پرچم هلند توسط منقارش پیش بینی کرده است...

س.رشیدی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 23:14

حاشیه های جام جهانی با سمی!!

کاوا شنبه 19 تیر 1389 ساعت 04:39

سلام

این دختره رو ببین چه حرکت ورزشی زیبایی....


http://dl.bia2clip.org/poster/dl/2267-3gp.zip

سمی شنبه 19 تیر 1389 ساعت 15:28

واااا!!
از همون روز که این عکس رو گذاشتی هی میومدم می دیدم می گفتم پس چرا قیافه خود پیول نیست!!!
الان که عکس رو سیو کردم دیدم یه جور دیگه اس اصلا!! نمی دونم برا من اینجوری بود یا کلا! یعنی من فقط این دست چپ پیول رو می دیدم با یه ریزه از موهاش!!!
همین بود که رفتم سایزش رو کوچیک کردم! خب قربونت عکسات کیفیت بالاس و سایزا بزرگ!! اینه که من اینجور هنگ کردم الان!!!

کاوا یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 05:06

واسه ما هم اینجوری بود. با خودم میگفتم به به! چه عکس هنری ای بعد دوباره فکر کردم گفتم احتمالا ایرادی توی کاره.......
بدتر از همه این ممنوعیت راست کلیکه. چون حتی نمیذاره شوپیکچر هم بکنی.
این هم حتما از شیطونی های شماس سمی خانم

س.رشیدی یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 12:40

جناب کاوا!
البته این در ایران!!! شیطونی تلقی می شه. اما اصولا در جاهای دیگه ی دنیا بهش می گن حق!!
چون به هرحال این نوشته ها تخصصی و محصول فکر و اندیشه و سواد جناب بهلول خان هستن. حالا نه شما، ولی شاید کسی خواست از نوشته ها جایی استفاده کنه. اون هم بدون اجازه! از اونجا که کسی اصولا نمیاد اجازه بگیره، ما خودمون پیشاپیش این کارو انجام دادیم.

کدوم چی ؟ کی ؟ کجا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد