فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

اندر باب نقش گوشه ای از ایوان فوتبال خودمان!


سلام.

این منم!! س.رشیدی!

به دلیل پاره  ای مسائل، و عدم دسترسی بهلول خان به اینترنت خانگی به مدت کوتاه، و از انجا که مدت زیادی بود اینجا به روز نشده بود، بی اجازه ی !! صاحب خونه، تصمیم گرفتم اینجا رو یه آب و جاروی حسابی بزنم و به روزی کنم تا به امید خدا، زودتر بهلول خان برگرده و ما درباره لیگ ایران از ایشون بشنویم.


حالا من که صاحب نظر نیستم.

اما درباره فوتبال ایران یه نظر کوتاهی ارائه می دم و مشق می کنم تا استاد بیان و مشقای مارو خط بزنن!!





من امسال رغبتی به دیدن بازیهای لیگ ایران ندارم. خودم فکر می کنم یکی از دلایلش دیدن بازیهای عالی و سطح بالای جام جهانی بوده که ناخودآگاه سطح توقع آدم رو از دیدن فوتبال بالا می بره. اما حواشی فوتبال ایران در عین وفور!! و در عین خنده دار بودن، گریه دارند.

اینکه مثلا وقتی کسی از فهرست تیم ملی خط می خوره، شروع به فرافکنی می کنه و از آنجا که فکر می کنه سند منگوله دار تیم ملی به نام ایشان خورده و حالا حالاها باید در تیم باشن، شروع به تهدید می کنه که: بعله! من افشاگری خواهم کرد!

متاسفانه این سیستم : «من افشا می کنم» که چند سالی هم هست در کشورمون به وفــــــــور در تمام زمینه ها می بینیم، خیلی مضحک و خنده دار و در عین حال تاسف آوره. چون شاید در حال حاضر یکی از بهترین حربه ها برای هرکسی است.

از طرف دیگه تیمهای باشگاهی! تیم فلان شهرستان قشون کشی می کنه و هوادار به تهران گسیل می کنه و بعد از باخت، چنان بلوا و شورشی راه می اندازند که..

از طرف دیگه فلان تیم، بعد از تساوی، شروع به ایراد گرفتن از داور می کنه که بعله! داور جام جهانی رفته اشتباه کرده و ال و بل!

کاش کاش کاش به جای این همه حواشی، کمی به کیفیت بازیها توجه می شد!

متاسفانه به نظر می رسه بیشتر همه به دنبال ظواهر و حواشی هستند تا اصل ورزش فوتبال!

جالبتر اینکه یکی از افراد رده بالا نظر داده و به قولی دستور داده که تیم ملی باید!! در جام ملتها قهرمان بشه وگرنه ال و بل!!

خدا آخر و عاقبت همه ی ما رو به خیر کنه!
آمیـــــــــــــــــن!!


خدا بهلول خان رو هم زودتر برگردونه!
آمین دوم رو بلندتر بگو!


***

ببخشید که پا در کفش استاد کردم باز دوباره!


***

راستی!

قالب وبلاگ در دست تعمیر است.


نظرات 21 + ارسال نظر
رامونا شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 16:27

خانم این چه صحبتیه!!
کفش استاد قابل شمارو نداره!!!
بعدشم چشما قم و مشهد به زور می ری می خوای بری بگی بالای ابروی اردو موی های روییده اس که ما بیخود بهش می گیم ابرو؟!

قربون تو رفیق!
ممنون.

ببین رامی! من هرچی چندین بار اون عبارت آخرت رو خوندم نفهمیدم یعنی چی!!!!
حالا یعنی چی؟؟!!!

بهلول شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 17:21

بابا ما رسما لنگ پهن کردیم حاجی / البته در واقع حاجیه!
خوددون! ید طولایی دارید در بحر طویل فوتبال نویسی
احترام به سبک سامورایی از راه دور


خجالت نده دیگه!!
شرمنده می شم خب!


احترام به سبک بانوان دهه هشتاد اروپایی!!

راستی!

بهلول شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 17:23

رامونا خانم
لطفا یه نایب زیارتی هم از طرف ما بفرمایید از حضرت معصومه س .

از طرف من هم رامونا جان!

رامونا شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 18:54

نایب زیاره ایم برادر!

ممنون خواهر!!

فک کنم خیلی واضحه که کامنتای این پست رو من جواب می دم دیگه نه!؟؟؟!!
س.رشیدی

حمیده شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 22:57

سلام
عرض اردت خدمت سمیه نازنینم و بهلول برار
بابا سمی جون شما خودت یه پا کارشناسی دمت گرم
حالا این بازیکن افشاگر کی باشن؟ من که دیگه فوتبال نمی بینم
بهلول زود برگرد زود

سلام بر خواهر حمیده.
این سلام دوطرفه بود. دو قبضه به قولی!

خواهش می کنم. ما در محضر بهلول خان/جان شاگردیم والا!
نفرمایید!

ایشون فردی موسوم به نام ع.ک می باشن!!!

رامونا یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 09:15

خواهر برادر حاج خانم حاج آقا

اینجا قم نیس احتمالن؟!!
در ضمن
همون افشاگر فرمده اند
رک ۹۰ این هفته صحبتهای ترابیان!

نه خیر خواهر رامونا!!!
اینجا یه جمع صمیمانه اس! همه با هم دوستن و در عین حال با احترام به هم.
والللا!!!

رامونا سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:49

http://gigapan.org/gigapans/46850/


عجب چیزی بود ها!!!

کاوا سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 21:57 http://pizele.blogfa.com

خوب می باشد

سلام میرسانیم به کاک بهلول.
............

بلیل(بهلول) خوته زیه وه زمی؟

جناب کاوا!!!
الان اون عبارت آخر یعنی چی؟؟ خب من که متوجه نمی شم!!!

بهلول خان!! بیا ترجمه کن لطفا!!

رامونا جمعه 22 مرداد 1389 ساعت 14:53

شما هنوز دردمند می باشید؟!
فوتسال جام رمضانم شروع شد حاجی کوجایی؟

آی گفتی دردمند...
جیگرم سوخت...

وااااااااااااقعا برگرد!!!!!!

س.رشیدی یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 00:19

عجب!
علی پروین عجب حرفایی زده!!

گل- علی پروین اسطوره فوتبال ایران و سرمربی سابق پرسپولیس جمع شب در برنامه ورزش از نگاه 2 حرفهای جالبی زد. پروین که در حاشیه مسابقات جام پیشکسوتان با خبرنگار این برنامه صحبت می کرد، با انتقاد از کسانی که وی و هم نسلان او را مربیان سنتی می دانند گفت: من یک ماه پیش با آقای مهاجرانی صحبت کردم و او گفت که شیوه تمرینات امروز مثل سالهای دور است و هیچ فرقی ندارد. تنها تفاوتش در وجود این قیف های تمرین است که ان موقع ما ساک می گذاشتیم! به نظر من فوتبال علمی یعنی همین قیفها!

پروین با انتقاد از وضعیت حاکم بر فوتبال گفت: هر روز در روزنامه ها می بینیم که دو نفر بر علیه هم مصاحبه می کنند که وضعیت جالبی نیست. پیشکسوتان باید حرمت یکدیگر را نگه دارند و از هم حمایت کنند .

پروین گریزی به تیم ملی زد و با حمایت از افشین قطبی گفت: اگر قطبی خوب است که چرا علیه او هر روز مصاحبه می کنید و اگر مربی بدی است برای چی انتخابش کردید. باید به او فرصت داد تا با تیم ملی نتیجه بگیرد. به نظر من با این حجم مصاحبه هایی که علیه او می شود، کار سختی در جام ملتها دارد.

سرمربی اسبق تیم ملی با اشاره به عقب ماندن فوتبال ملی ایران در قاره آسیا گفت : من سال 90 که قهرمان بازیهای آسیایی شدیم به دکتر غفوری فرد، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی گفتم که فوتبال آسیا با جت در حال حرکت است و ما با موتور گازی! آقایان حالا به حرف من رسیده اند که تیم ما در قاره آسیا پنجم است.

الی یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 00:37

الان درست شد؟
یک دو سه امتحان میکنیم

الی یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 00:38

آخ جون....
من آواتارم رو گذاشتم...
خودم از خنده مردم ها!!!!!!!!

الی یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 00:40

واقعا من از این پس دوست دارم همش اینجا پیغام بذارم...

درباره علی پروین باید به استحضار برسانم که...
که...
که...
که...


بذارید گلو صاف کنم ...
من هیچی نمیفهمم از فوتبال چرا...

س.رشیدی یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 18:03

سلام

الی یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 22:43

اِ....
سمی؟؟؟؟
این تویی؟؟
یعنی انقذه هستی تو....


قربونش برم کاشکی این مال من بود...

س.رشیدی یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 23:41

آخ یعنی من عاااااااااااااشق اینم ها!!
البته بعد از...
این رفیق منه! هروقت عصبی باشم یا ناراحت این خنده میاره به لب من!
الی قربونش برم...

سمی یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 02:52

امید جانم ز سفر بازآمد
شکر دهانم ز سفر بازآمد


مگه سفر بودی؟؟!!
همین که اومدی دیگه! خیـــــــــــلی خوشحالم.

آزاد یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 07:57 http://blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، بلاخره بعد از 7 سال جنگ عراق پایان یافت - آمریکا قصد دارد پیروز خود را در عراق جشن بگیرد ، آیا شما قبول دارید که آمریکا برنده این نبرد بوده ؟ و یا شما هم هنوز باور دارید که سلاح های کشتار جمعی در عراق دلیل اصلی حمله آمریکا به عراق بود ؟ اگر فرصت داشتید خوشحال می شوم مطلب بنده را در این مورد بخوانید . موفق و پیروز باشید

حمیده یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 13:36

سمی عکست منو کشته

رامونا سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 09:59

لیگ های اروپایی نیز...

ای بابا!!
اینجا سرکاریه؟
کرکره ها تا نیمه کشیده شده و نشان از کسادی بازار است!

کاوا پنج‌شنبه 4 شهریور 1389 ساعت 01:46 http://pizele.blogfa.com


کاک بهلول حاڵت خووه؟
نێ ست؟!
های ده کوجا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد