فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فوتبال ایران و دغدغه های میهنم+ یک خبر دردناک

سهیل حق دارد ، " محیط " من و او یکی نیست!

1- آگهی فروش خانه در تهران:



2-: 



3: در این خبر شرافت انسانی گم شد!

بیمارستانی 2 فرد بیمار را بدلیل نداشتن پول درمان سوار بر خودروی آمبولانس و آنها را در کنار خیابان رها می کند.
به گزارش خبرنگار جهان چند روز پیش اهالی یک منطقه با اطلاع دادن به کلانتری محل از 2 بیماری خبر دادند که کنار اتوبان خلیج فارس بعد از پل شهید کاظمی و در زمین های کشاورزی آن حوالی رها شده اند.
  پی گیری ها از افراد حاضر در محل ، مشخص کرد که یک دستگاه آمبولانس مزدا خاکی رنگ با سه نفر سرنشین، 2 بیمار را با وضعیت کاملا نامناسب در کنار جاده رها کرده اند.
  این 2 بیمار که یکی از آنها دارای شکستگی پا و عفونت و دیگری دارای سوختگی بوده  اند، در بیمارستان بستری بودند که به علت نداشتن پول کافی برای ادامه درمان به این مکان منتقل شده اند.در حال حاضر این بیماران با هماهنگی کلانتری محل به بیمارستان فیروز آبادی شهر ری منتقل شده اند.

تصمیم گرفته ام بدون هیچ دخل و تصرف؛ گوشه ایی از این بلبلستان فوتبال هردمبیل ایران را در قالب چند خبر کوتاه برایتان بنویسم . اینها فقط مال یک روز است در فوتبال بی در و پیکری که سالانه 400 میلیارد تومان ناقابل برای هیچ و پوچ دود می شود و ...... اون خبر درد ناک آخرش را هم بخوانید

استدعا  دارم به کلمات رنگ قرمز توجه فرمایید ؛ از جهتِ "دستتان بیاید همه چیز!"

-------------------------------

-پس از پایان بازی استقلال و نفت آبادان خبرنگاران هنگامی که قصد مصاحبه با بازیکنان را داشتند، با ممانعت ماموران حراست ورزشگاه آزادی روبرو شدند و نتوانستند کار خبری خود را انجام دهند.  گفته می‌شود این موضوع در راستای قوانین جدید ورزشگاه آزادی صورت گرفته است.

-مسعود ده نمکی:

فردوسی‌پور عددی نیست،جوابش را بدهم!

-ایرج نظری کارشناس داوری برنامه 90 گفت «فیرپلی» از دوره پارینه سنگی! مرسوم بوده

-سرپرست استیل آذین درودگر به علی دایی کنایه زد و گفت: الحمدلله همه دکتر شدن، از راه دور می فهمن کی مصدوم بوده، کی نبوده؟ 

-صبری؛ مدافع تیم سایپا که بعد از تعویضش شیشه‌های رختکن را شکسته بود، در این‌باره اظهارداشت: من از تعویضم ناراحت نشدم. به دلیل اینکه شرایط خوبی نداشتم خودم خواستم که تعویضم کنند. باید اعتراف کنم که شیشه‌ها را شکستم اما نه به خاطر تعویض. من قبل از شروع بازی در رختکن چیزهایی شنیدم که از نظر روحی به هم ریختم و اثر آن در رختکن نمایان شد.

پورحیدری: در یک ماه 6 بازی انجام دادن آسان نیست 

( بهلول: توجه بفرمایید که تیم بارسلونا 9 تا بازی در ماه دارد که 4 تای آن با رئال مادرید است !! در سه جام؛ اعتراض هم ندارد.)

-تاج نائب رئیس فدارسیون : هیچ وزارتخانه ای حق واگذاری تیمی را ندارد

بهلول این یعنی که این آقا از رئیس جمهور بالاتر است ! زرشک! قول میدهم لااقل سه تا تیم تا اول فصل دیگر عوض شوند.

-  مجتبی شریفی: اگر اشتباه کرده باشیم با شهامت می پذیریم

دیروز: مجتبی شریفی: کفاره گناه دیدن بازی پرسپولیس در مکه را می دهم

 -اتفاقی که فقط در لیگ حرفه‌ای ایران رخ می‌دهد!

امروز و طبق اعلام سازمان لیگ قرار بود دیدار پاس و ذوب آهن از ساعت 16 آغاز شود اما بدون اطلاع قبلی این مسابقه ساعت 15:50 شروع شد. این اتفاق درباره مسابقه استقلال و صنعت نفت آبادان نیز رخ داد. درحالی که قرار بود این بازی ساعت 18 شروع شود با 10 دقیقه تاخیر آغاز شد

-درگیری شدید نماینده دایی با رئیس کمیته انضباطی

درگیری شدید لفظی بین مجتبی شریفی با بهمن دهقان؛ بحث شد که چگونه لیدر ضارب سرمربی تیم پرسپولیس در استادیوم حضور یافته است زیرا وی ممنوع الورود به ورزشگاه است که همگی در این خصوص اظهار بی اطلاعی کردند.

-سرمربی ملوان با اشاره به اتفاقات دیدار با شهرداری تبریز گفت: می‌خواهم این‌ سؤال را بپرسم که آقای شریفی شما تحمل شنیدن 5 دقیقه فحاشی را دارید؟

-مالک باشگاه استیل آذین با به کار بردن اصطلاحاتی چون آدمهای ریاکار، ظاهرفریب و سودجو، صفات مذمومی را به منتقدان و مخالفان خود نسبت داده‌اند (مغالطه توهین) که در نتیجه آنها، این امکان وجود خواهد داشت که مخالفان را متهم به ریاکاری، ظاهرفریبی و سودجویی کرد.

-داوری:

اوضاع قمر در عقرب است و حتی نمی توان با سرخاب و سفیداب، رنگ و لعابی به این داوری ها داد، چرا که وقتی اشتباهات پی در پی داوری درباره برخی تیم ها که نمی دانیم، شاید بدشانس تر از بقیه اند، هر روز و هر روز تکرار می شود، دیگر نمی توان قلم مو به دست گرفت و حتی با زیباترین لبخندها، چهره داوری ها را جذاب و خندان نشان داد. حتی اگر هر شبانه روز بلندگو به دست، فریاد بزنیم؛ «همه چی آرومه...»، باز هم خودمان خوب می دانیم، مشغول استفاده از سیستم «ماستمالیزاسیون» هستیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیل یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 12:01 http://www.parchenan.blogfa.com

این گفتاری که از بنده آورید به قصد کنایه بود یا نه؟
نمی دونم اطلاع دارید یا نه؟
بنده در بهزیستی کار می کنم و با خیلی از این تیپ های دوم سر و کار دارم
و اینکه اقوام و خویشانی هم در تیپ اول دارم.
مثل بارز گاو شتر پلنگم

نه سهیل جان ، اصلا کنایه نبود ولله
دلم شکست از آن خبر بیمارستان و آمبولانس
من جایی هستم که فوتبالیستش در هفته 300 هزار دلار در آمد خالص بدون مالیات دارد!! ولی این طور نیست که مثلا یک کارگر ساختمانی یا نظافت
چی ساده نه تنها از امکانات تحصیلی بهداشتی امنیتی و معیشتی برخوردار است که حقوق معنوی اش هم با فرد اول مملکت برابری می کند در پیشگاه قانون.
خوندل می خورم که این همه خون برای این انقلاب ریخته شد ولی دوباره برگشته ایم سر خانه ی اول فاصله ی طبقاتی

س.رشیدی یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 14:38 http://s-rashidi.com

می دونی! دلم می خواد فقط یه چیز بگم:
حالم از این جایی که هستم به هم می خوره...
ببین از یه جایی به بعد فهمیدم بهتره دور یکسری حرفها و کارها از قبیل تغییر، تحول، تلاش برای آزادی، برابری، بهبود و ... رو خط بکشم... اینه که ترجیح می دم نباشم و نبینم. حتی اگر بهم بگن اهل فرارم... آره هستم... چون طاقت دیدن و درد کشیدن ندارم دیگه...

مشکل از وقتی شروع شد که............ برایت خواهم گفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد