فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

نامردم اگر تا آخر عمر در وبلاگم چیزی راجع به فوتبال ایران بنویسم!!

شنیده بودم مردم فقیر ولی با عزت و در عین هر سختی و گرفتاری ؛ با ذوق گوشه ایی از ایران ، قبض گاز خانه اش را در چاه جمکران انداخته تا....! ای بابا

این بار روی سخنم با امام زمان نیست با خود خداست! که اگر خدایی و هستی و قادری و رحمن و ال و بل ........ بیا بیرون از پس پرده و مردم ما را نجات بده ؛ که اگر عادلی چرا همیشه عدلت برای ثروتمندان است و بس.

وگرنه که f**k off!!

جان مادرتان فقط از سر کنجکاوی سری به این آدرس بزنید:

http://rabinweb.mihanblog.com/post/90

البته که همه ی تان این چیزها را بهتر از من می بینید ولی خیلی ها دغدغه ی فرهنگی دارند و .............................................

نظرات 7 + ارسال نظر
بهلول چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 01:59

خودم نظر اول را می گذارم:
استغفرا... ؛ توبه !

سهیل چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 10:07 http://www.parchenan.blogfa.com

سلام
برای همین است که باید ماند و درست کرد
اصلن شما چرا داغ مردید؟
مگه غیر این بوده که از اول تاریخ همین بوده
حالا گیرم شما رفتی فرنگ و از این حرفها نیست.
اما ما باید بمانیم و هر چه در توان داریم بگذاریم و درست کنیم

من اصل صحبتم با کسانی ست که همه چیز را گردن غرب و شرق می اندازند ولی خودشان = سیاسیون و روحانیون قدمی بر نمی دارند برای رفع این موضوع.
1- مگه ما چند تا بیمار کلیوی داریم؟ چرا دولت با این همه در آمد نباید لااقل جان مردم رو حفظ کند؟ انهم بیماران به این مظلومی را ؟
بفرض که کسی بخواهد کلیه هدیه بدهد یا مرگ مغزی و اهدا اعضا؛ چرا نباید از طرف همان دولت یا حکومت به طرف 100 میلیون بدهند؟
اگر من دارم تبلیغ فرنگ را می کنم و لااقل از جنبه ی درمان و بهداشت و امنیت سنگ شان را به سینه می زنم ..... خوب اصلا من وطن فروشم! ولی حقیقت همان است که گفتم.

نیره چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 12:16 http://salimi.blogfa.com/

دیدن اون تصاویر واقعا تاسف برانگیز بود. ولی بد نیست خودمون رو بذاریم جای بیماران کلیوی...اگه کلیه فروشی نباشه خیلی هاشون تو صف دریافت اهدا می میرند...

پس لااقل بیایند یا پول کلانی بدهند به اهدا کننده تا تامین باشد و یا فرهنگ اهدا اعضا را گسترده تر کنند.

الی چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 20:05

من امیدی به درست شدن هیچی در ایران ندارم
میمانم...ولی اینجا ویران تر از آن است که من چیزی بنویسم
میمانم فقط همین...تا همین جا بمیرم...


حرص نخور غصه نخور...خدا با ایران و آدمهاش قهر کرده

من کلا با همون خود خدا مشکل دارم و بس!

مغازه داری در فرنگ چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 20:16 http://maghazedarydarfarang.blogfa.com/

واقعا حق مردم ایران این نبود. حق مردم هیچ کجا و ناکجاآبادی این نیست.

دقیقا خواهر عزیز؛ بابا من شما که داریم میبینیم جای دیگه هم آسمون همون رنگه ولی حداقل مردم خودشون با خودشون ؛ بهم " رحم " دارند.

س.رشیدی چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 20:57 http://s-rashidi.com

می دونی عزیزم! من وقتایی که برات مثلا از ماجرای اون راننده تاکسی ها تعریف می کنم، قصدم این نیست که بگم وای راننده ها اینجور و اونجور... می خوام مشکلات کوچک کوچک رو بگم تا بدونی وقتی در یک سطح کوچک مثل تاکسی سوار شدن، اینقدر مشکل و مسئله هست، در مسائل بزرگتر چه اوضاعی حاکمه... این موردی که مطرح کردی هم واقعا دردناک بود... واقعا...

راننده تاکسی ها که کلا باید یه سری فرستاده بشن رجائی شهر ؛ کهریزک ! رو ببینند تا ملت رو دیگه نچزونند!

کاوا دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 05:03

سلام برار!

اگر خدایی وجود داشته باشه این مدلی نیست که مسلمونا و غیره می پرستنش اونم یه خدای سرکوبگر و.......خدا کیلویی چنده؟!

اتفاقا حق مردم ایران فقط همینه. نماد فکر مردم همون بالا نشسته و............
از تکبر ایرانی جماعت متنفرم. اما الان در حالیکه اعراب -خاورمیانه رو بهم ریختن و حکومتاشون با تانک بهشون حمله ور میشه و عقب نشینی نمی کنن- مردم ایران دارن به زندگی باشکوهشون ادامه میدن!!!
همیشه از روی تکبر خیلی از ایرانیها اعراب رو از خودشون کمتر میبینن و خودشونو متمدن می پندارن!!! در صورتیکه همین اعراب بنیانگذاران اولین تمدنهای بشری بودن در بین النهرین. ایرانیها بعدا یه به ظاهر تمدنی داشتند که هنوز ول کنش نیستن و قاطیش کردن با اسلام ناب محمدی!
به خاطر خودکشی یک نفر- مردم تونس حکومتشون رو برچیدن. هر بهانه ای هم که بخوایم برای خودمون بیاریم از سر نادانی و مخصوصا تکبره و نه چیز دیگه.

جان کندن تدریجی- ستم پذیری تاریخی...
حقیقت همینه و هر چند تلخ!

این موضوع جای نوشتن یک پست دارد که خواهم نوشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد