فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

روزنوشت من/ ماه جولای

1- حرفهای فیروز نادری دانشمند ناسا در برنامه ی پارازیت چقدر دلنشین و ساده و فروتنانه بود. بی هیچ تصنع و یا show off.

2- سریال 3/5/3 را خرده خرده می بینم ؛ با مزه است از آن بهتر و حرفه ایی تر ؛ ساختمان پزشکان.

3- هواراااااااااااااااااا ؛ اولین گل فصلم را زدم! با کلی سن و سال! چقدر سخته در این مرحله ی از سن دویدن و جنگیدن و گل زدن! این فصل هم که با حفظ سمت شده ایم مربی نصفه نیمه و آنالیزور! بشدت busy.

4-دلم برای درس خواندن تنگ شده !! ( نه که خیلی هم اکتیو هستم در سال تحصیلی !!)

5- دوتا فیلم hang over 1,2 را دیدم ! دستمریزاد به فیلم نامه نویس و کارگردان و بازیگرانش! خیلی ایده های جالبی در فیلم آورده بودند در ژانر کمدی.

6- شک نکنید این استقلال کهکشانی، با مظلومی قهرمان نمی شود!! از حالا گفته باشم.

دلم تنگ شده برای بازیهای تیم ملی ایران ؛آخ  که عربها را ببریم و من بروم ساندویچ دولپی بخورم در مغازه ی عربهای اینجا و برایشان شکلک در بیاورم و ***  شان بسوزد!!

7- مطالب سایت رادیو زمانه - منهای اخبار و سیاست- چقدر مفید و آموزنده است. یک دنیای از متفاوت ها در کنار هم.

8- مطمئنم موفق می شوم! می دانم !

این روزها تازه زندگی دارد بهم لبخند می زند. چون این بار پشت سرم " زنی " ؛ عشقی ؛ یاری ؛ صبور و بردبار و ایثارگر و عاشق ایستاده است. مهربان و زیبا و فهیم. حتما می شناسی اش. 

دست و دامانش را از راه دور می بوسم.

نظرات 9 + ارسال نظر
س.رشیدی یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 12:11 http://s-rashidi.com

چه ماه نوشت زیبایی...
چه ماه زیبایی...
جولای را دوست خواهم داشت تا همیشه ... که این همه مهر و رویای شیرین در خود داشت... لبخندت مستدام باد مرد استوار من

کعبه یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 12:13 http://kabejoon.persianblog.ir

1- بنده استقلالی هستم و ایشالله قهرمانیم شمام هی موج منفی نفرست

2- آره . دیدی تو گروه چه تیمهای درپیتی افتادیم . اینارم نبریم دیگه خاک تو سرشون

3- واقعاً‌ !!! یه عشق تو زندگیت پیدا کردی ؟ اونم مهربان و زیبا و فهیم ؟؟؟ واااااااااااااااااااااای بهلول من جای شما هیجان زده شدم

1- موج واقعیت را منعکس می کنم! طرف با خودش هم درگیر است.
2- قطعا قطریها خطرناک ترند از بحرین. و البته با نفوذ فراوان
3- بعله واقعا پیدا کرده ام.

سهیل یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 13:05 http://www.parchenan.blogfa.com

زمانی عاشق رادیو زمانه بودم
الان کمتر می خونم
با ریدر زیاد جذب نمی شم به مطالبش
امیدوارم
این لبخند زندگی به خنده بلند تبدیل بشه

ممنون از لطفت برادر

س.رشیدی یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 14:20 http://s-rashidi.com

الی یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 17:19 http://e-motamedi.persianblog.ir/

از بقیه اش هم سر در نیارم از این دو خط آخر حااااااااال کردم

ای بابا الی ؛ تو که هم خووار شووری!! هم نون زیر کباب ؛با حفظ سمت !
مسئولیت قضایی ات ! بیشتر شد.

خورشید خانم چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 12:16 http://moon-m.com

موفق باشی و همیشه شاد و استوار....

ممنونم از لطف تون

پنجره چوبی یکشنبه 16 مرداد 1390 ساعت 00:47

سلام بهلول عزیز
خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم
چقدر قشنگ و پر شور شده!

رادیو زمانه وقتی که عباس معروفی رو داشت خیلی خوب بود،الا ضعیف شده متاسفانه

راستی چقدر حیف که تو استقلالی هستی ها!

بعله بنده مفتخرم که استقلالی اصیل!! هستم.
ممنونم که قدم رنجه فرموده اید

محمد شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 22:13 http://www.mohammadfz.blogfa.com

از این که دمی در این گذرگاه غمی به باد دادیم و به یاد دوران نوجوانی و عشق به فوتبال افتادیم و از ته دل خندیدیم از شما طناز نکته بین بی نهایت سپاسگزاریم. همواره شاد باشید.

لطف دارید . برقرار باشید.
چه طبیعت زیبایی دارید در عکس هایتان

پنجره چوبی سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 19:09

پیشنهاد میکنم اگه وقت کردی اینجا رو آپ کن

سعنا و طاعتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد