فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

دومنک !حیا کن، فنارسه ! رو رها کن

اضافه بر سازمان!!

من بمیرم این دومنک یه رگش از مربیان ایرانیه ! 

میگید نه ؟ یه سرچ بکنید در احوالاتش در اینترنت :

لجوج / خودسر/ خرافاتی!مشورت ناپذیر/ مخالف ستاره ها

اینم عاقبت فرانسه ! البته آه کاتولیک های ایرلند گرفتشون این سکولارها و لائیک ها رو.

 دم تیری هانری گرم که نیومد بعد از گرم کردن تو زمین!

نمره ی مکزیک : در هر سه خطوط و دروازه بان : 20

مربی شون عالی تعویض کرد.

-------------------------

۱- فوتبال پره از قوانین نانوشته. یکی اش  نه: تیمی که گل نزنه / میخوره! 

نمونه اش همین  بازی اسپانیا - سوئیس. 

البته کار کردن با یک سیستم پر مهره کار سختیه. بخصوص که مربی در این حالت باید در زمان کوتاه جواب گوی یک ملت باشه. اونم ملت اسپانیا که حدداقل ۴ نوع کالچر و سیاست و اخلاق فوتبالی متفاوت! دارند. فدرال و کاتالان و باسکی و اندولسی .

اما شرط می بندم که دل بوسکه تیمش رو جمع و جور کنه. حالا منو بگو که از خط دفاع ایران ( زوج عقیلی - حسینی ) انتقاد می کردم! و مهدی رحمتی!  

خروج های کاسیاس چه ناهماهنگ بود با پیکه و پویول .   

۲- از ته دل خنک!! شدم که این آفریقای جنوبی باخت!!   

 

چطورفلان شده ها با این بوقاشون!! الهی بوق دون تون! در بیاد . من نمی دونم این باد فتق! حنجره نمی گیرن!!؟ 

 

این تلویزیون ایران هم یه نعمتی بود که تصاویر رو بدون صدای استادیوو با سانسور و تاخیر چند ثانیه ایی پخش می کردها! 

ببیینین! حالا هی از دولت انتقاد کنید و صدا و سیما!! 

بابا اونها - مسئولین عزیز و بی ادعا!-یه چیزی می دونند که ....!  

----------------------------- 

گل فورلان محشر بود! خودش هم خیلی عالیه از هر لحاظ . فقط بعد از اینکه خوب سرالکس رو تو منچستر سکته داد! به اینجا رسید.  

 

براتون چند تا عکس میزارم از حواشی و طرفداران نازنین!! حاشو ببرید!  

الف) مش ممد زین الدین زیدان اینها!! مسیو ماریوس ساکن پاریس محله خزانه لیزه! 

شغل: برگزارکننده مسابقات خروس جنگی!

 

  

ب) فضانوردان آمریکایی:آخرش حرفشو میزنه این استکبار جهانی!! 

 

ج) یکی از خدا بی خبران و بدحجابان دانمارک: 

 

 

د) از ایادی انگلیس خبیث و جواسیس در لباس فوتبال! احتمالا در حوادث داربی شهر تهران نقشش دارد!! 

 

 

ه) طرفداران ج ن ب ش گرین! یا تیفوسی های ایتالی؟ 

  

  

ز) بدون شرح ! مادر جان!!!!!!!!!!!!!!!  

(( بعد بپرسید چرا آلمان ۴ تا ۴ تا می زنه ؟  

خداییش این طرفدار رو ! با طرفداران محترم تراختور!! مقایسه کنید!))


نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 18:57

من هم معتقدم فورلان دیشب خیلی خوب بود...
البته از ظاهرش چندان خوشم نمی آید چون نمیدانم میدانی یا نه برای ما خیلی ظواهر فوتبالیستها هم مهمه!!!!

الی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 18:58

اِ...قبلی من بودم گفتم الان فکر میکنی سمیه است آخه اون همیشه اسم نمی نویسه

بععععععععععععععله می دونم مهمه!!
سمیه هم براش خیلی ظاهر یه نفر فوتبالیست مهمه! بپرس ازش
راستی دوباره وبلاگ رو ببین . عکس گذاشتم

حسین پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 19:12 http://www.sabalancd.com

با عرض ادب و احترام خدمت شما مدیر عزیز این وبلاگ. وبلاگتون بسیار تکمیل و زیباست و من نهایت استفاده رو بردم همچنین از حضور گرمتون در سایت هم تشکر میکنم

بنده چوخ تشکر یلرییم
امیدوارم درآمد خوبی! با تبلیغات سایت تون داشته باشید

مهدی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 19:43 http://dvar.blogfa.com

سلام بهلول عزیز. به به به به . خیلی خوشوقت شدم وقتی فهمیدم وبلاگ زدی. موفق و پیروز باشی. عکس های خوبی بود. دستت درد نکنه. خدا خیر بده شما دوستان دور از وطن رو که ما درگیران سانسور رو از دنیا بی خبر نمی ذارین.

ممنونم مهدی جان
هستیم در خدمت دوستان بی سانسور!

رامونا پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 19:59 http://ramadi.blogfa.com/

ای کوفتت نشه فوتبال آن لاین!!

با منی؟
چرا فحش میدی آبجی ؟
من تی کال کلدم؟

س.رشیدی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 20:54

به به!
می بینم که غیبت کردین ها!!!
خیلی پست خوب و با نمکی بود! عکسا محشرن و نوشته ها و توضیحاتشون محشر تر!!

اما این عکس آخریه!!!!!
حالا واسه چی سانسور کردیش؟؟؟؟ اینجا که سیاست ج/ اس/ ایر/ا/ن/ حاکم شد!!
بابا نکن این کارا رو!! می دونی که ما نمی تونیم اینجا رو دیگه تحریم کنیم هی بایدغصه بخوریم
و البته که.... حالا.....
در ضمن!
بعله! ظاهر همه مهمه! بعضی ها مهم تر!! مشکلیه؟؟!!

ای بابا
من میگم بدآموزی نکنم برای شماها دواکتر! چشم و گوش بسته!!
- نخیر مشکلی از اون! لحاظ نیست

الی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 22:50

الله اکبر...
استغفرالله ربی و اتوب الیه
خدایا ما چشممان مدتی بود از دیدن این چیزها دور بود و نمیدیدم ها ...ببین حالا چه چیزها ناخواسته چشممان ندید...ای بابا ای بابا..ای بابا...
اون از این سمیه و حمیده که دنبال فیلترشکن بودند و اینم از شما
خدایا دوستان ما را به راه راست هدایت فرما...
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
این الان تریپ علی دهکردی در فیلم از کرخه تاراین بود کنار رودخونه...


راستی همین الان تو شبکه 3 یه بستنی تبلیغ کرد به نام " دل تو دل" فکر کنید چقدر عشقولانه...

من دلم بستنی یخی می خواد !!!

الی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 23:11

به به به به
دیدم خود مهدی میگفت از شناگرهای آب ندیده بترسید بیا حالا خوشش اومد...پس قضیه مأخوذ به حیا و اینها منتفی شد دیگه درسته؟؟؟؟؟؟
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
با همون لحن قبلی

کاوا پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 23:27

اِاِاِ.... کاک مهدی واسه چی این آلمانی ناز زیباروی خوش اخلاق مهربون رو سانسوریده ای!!

شما هم سانسور؟! اینو از وطن به ارث بردی؟

اما اون دانمارکیه بهلول جون!واقعا تنها شخصی یه که از خدا خبر داره! دستت درد نکنه. می خواستم بعدا برم فنلاند ولی دیگه میرم دانمارک.

کاک مهدی!؟
*****
برادر جان! آب و هوای فنلاند! هم - ماااااااادرجان- عین دانمارکه.هردو نژاد! شون اسکاندیناوی اند.
باور کن.ما تجربه ی بین المللی داریم

الی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 23:46

عجب اول اونکه سانسور کرده بهلول بوده نه مهدی جناب کاوا!!!
بعد من دیگه برای شما زن نمیگیرم گفته باشم!!!‌
کلا

خوب براش از دانمارک بگیر
اوکی جهنم و ضرر!! از همون فنلاند

الی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 23:48

بعد یه چیز دیگه
این دختره طرفدار آلمانه ضحاک ماردوش بوده که روی بازوشم سانسور کردی خوب حالا اون مورد سوم سانسور یه چیزی ولی دیگه بازوشم مگه چیزی داشته؟؟؟؟؟؟
عکس رو سانسور نشده خصوصی بفرست من یه ورانداز بکنم ببینم ....ای بابا دیگه ما محرمیم بفرست

یه بارکی بفرمایید ترویج فساد کنم؟؟!!
الانه که سروکله اون 666 و محسن و ال و بل و خلیلی! پیدا بشه
اونها که می دونی خواهرجان،نماینده ی کل خدا اند روی زمین!!
راستش گفتم الان وبلاگم رو نبندند!!
ببین در قلب غرب وحشی بی تمدن هم آدم از اون سربازان گمنام! می ترسه

کاوا جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 09:28

عجبا!! خُب الی خانم اون "مهدی" فقط یه اشتباه کامنتیک بود خواستم بنویسم بهلول یه دفعه کاک مهدی توی ذهنم ظهور کردن!!

باز هم مرام کاک بهلول رو عشقه! سپاس کاکه گیان!
بهلول راس میگن دیگه الی خانم.... من دانمارکی دلم میخواد. به خدا از این دانمارکیه نمیگذرم. نمی تونم فراموشش کنم....
وای دارم عا**ق میشم گویا....
حالم یه جوریه....

بعدش شما چه دشمنی دارین با این دانمارکیه؟

الی خانوم بخاطر تحریمات مسلمین! و اون اهانت های دانمارکی ها از ایشون! شاکی اند نه از جماعت دخمل مخملاشون

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 09:30

بله بهلول جان طبیعیه. وحشی ها با وحشی ها میونه شون همیشه خوبه!

کاوا جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 09:34

اسم یادم رفت. من بودم -کاوا-اون بالا. یه وقت فکر نکنین الی یا سمی بوده و خدای ناکرده توهین کردن به غربیهای متمدن....

کاوا جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 12:45

واسه ی تنویر اذهان عمومی: منظورم روابط زیرزیرکی غرب وحشی و س.... بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد