فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فرشته ی نجات من

فرشته ی من ( گوش کنید)

وقتی رسیدی که شکسته بودم

از همه‌ی آدما خسته بودم
وقتی رسیدی که نبود امیدی
اما تو مثل معجزه رسیدی

وقتی رسیدی که شکسته بودم
از همه‌ی آدما خسته بودم
بعده یه عالم اشک و بغض و فریاد
خدا تو رو برای من فرستاد

خوب میدونم جای تو رو زمین نیست
خیلیه فرقِ تو فقط همین نیست
آدمای قصه‌های گذشته
به کسی مثل تو میگن : فرشته


نظرات 10 + ارسال نظر
سهیل سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 05:57 http://www.parchenan.blogfa.com

سلام عیدتون مبارک
چه پیش زمینه ای انداختی برادر!!
امیدوارم هر لحظه به هم ناب تر بشه حس و حالتون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 20:17

قربانت سهیل جان
عید شما هم مبارک . همیشه ستبر باشی چون دماوند

نیره چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 03:55

عیدتون مبارک!
پیدا شدن فرشته تون هم مبارک! شیرینی ما کو؟

کوثر یاری چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 15:27 http://اhamsooy.persianblog.ir

چقد خوشگله دوست من....
مبارک باشه آقا بهلول .. مبارک باشه دوست مهربونم

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 16:48

ممنون کوثر خانوم
چه کنم که وان راز که در دل بنهفتم به در افتاد

حمیده جمعه 11 شهریور 1390 ساعت 22:47



فقط می تونم بگم که قدر این روزها رو بدونید قدر این بودن ها رو
خیلی زیاد قدر بدونید

سهیل شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 11:36 http://www.parchenan.blogfa.com

در بازی تراکتور و استقلای یکی بازیکن بود که از کالج اسکاتلند آمده بود
یاد شما افتادم نیستی؟
بعد از سالها از اینکه طرفدار تراکتور بودم لذت بردم
ژنرال نشون داد که فوتبال ایران رو بلده

[ بدون نام ] شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 12:11

سلام سهیل جان این اختصارنویسی و اشارات پوشیده در لفافه ات ؛ همچون بزرگان اهل تمیز و عرفا ! مرا کشته!!! کلا سیستم تخیل و تفکر ملت را به کار می اندازی تا متوجه کامنتت بشوند.
کالج اسکاتلند؟
احتمالا منظورت استیون اولد بازیکن سابق کیلمارنوک Kilmarnock
از تیمهای لیگ برتر اسکاتلند.
اومده برای تست در استقلال ؛ نمی دونم بسته ا یا نه.
من پاذسال یه بار جلوی رنجرز دیدمش؛ اونم 6-0 باختند .
قد بلنده و سرزن ؛ نیوزلندی ست.

کوثر یاری یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 22:46 http://hamsooy.persianblog.ir

سلام...
بعضی چیزا توی دلم آدم جا نمیشن...بعضی چیزا مث مثل عشق...
عید شما هم مبارک باشه ..البته می دونم خیلی دیر گفتم ..ببخشید

بهلول یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 22:56

ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد