فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

نبرد هلند - برزیل : جنگ تاکتیک یا تکنیک ؟


راستش حوصله ی نوشتن ندارم . یعنی وبلاگ نویسی را نشایم! بقول سمیه هویجوری بی دلیل! اما به یک دوست/ خواهر قول دادم بنویسم و اطاعت امر می کنم، پس کم و زیادش را ببخشید.


هلند : 16/5 میلیون نفر / اروپایی / پروتستان / پادشاهی مشروطه / درآمد : 750 میلیارددلار



فوتبال هلند : (بسنده می کنم به نقش 3 نفر از بازیکنان این کشور در باشگاههای اروپا؛ قضاوت با شما)

اشنایدر ( اینتر میلان قهرمان یورو پچمپیونز لیگ 2010 )- وان بومل / آرین روبن ( بایر مونیخ نایب قهرمان )

+ آژاکس  4 بار قهرمان اروپا و خود هلند ،که همه کرایف و نیسکنز و گولیت و ریکارد و فان باستن و سیدرف و کلایورت و رونالد کومان و برادران دی بوئر و داویدز و وان درسار و نیستلروی را می شناسند.


برزیل : 188 میلیون نفر! / آمریکای لاتین / کاتولیک / جمهوری فدرال/ درآمد: 400 میلیارد دلار

((از سال 64 تا 94 میلادی یعنی طی 30 سال، نرخ تورم برزیل در مجموع یک کواتریلیون درصد «یعنی 15 صفر مقابل عدد یک» رشد داشته است!!))

فوتبال برزیل : 5 بار قهرمان جهان! حضور در تمام دوره های جام جهانی ، خود فوتبال ؛ عصاره ی فوتبال ؛ جوهر تکنیک و نوشتن با توپ و تور!

په له جرزینهو گارینشا زاگالو کارلوس آلبرتو سوکراتس رای زیکو ادر فالکائو تافارل روماریو رونالدو ریوالدو دونگا مائوروسیلوا زینهو رونالدینیو و ...............و ....................و ..................و ................

و کاکای بزرگ که اصلا برزیلی بازی نمی کند! 

کاکا بهترین بازیکن جهان است. بعله ! بهترین خیلی بهتر از مسی و بقیه.

دلیلش رو مربیان خوب و فهیم دنیا می دانند چرا. چون بازیکنی است که به تاکتیک تیم می آید . به هر تاکتیکی. 

من هم از گل ها و حرکات انفجاری لیونل لذت می برم و شوت های کات دارش اما ! اما بخاطر بیاورید بازی رفت و برگشت بارسلون در مقابل اینتر را. لیونل کار دفاعی ندارد . اصلاً و تا اینجای کار دو تا عیب دارد. دیگری ضعف پای راستش است. اما کاکا از هر لحاظ نمونه است. حتماً با من موافق نیستید ولی این حقیقت محضی است که وجود دارد. منتها دنیای فوتبال همیشه هم پاک نیست . خیلی جاها اقتصاد فراتر از هنر حرف اول را می زند.

در مقابل تیم هلند یک نکته ی دارد که من ندیدم کسی از دوستان به آن توجه کند : اینکه فقط دو گل خورده و هر دو گل را از نقطه ی پنالتی . و این یعنی اینکه دفاع چندان آسانی نیست برای مهاجمان خانه خراب کن برزیل! 

خیلی ها برزیل را دوست دارند بخاطر نوستالژی هایشان و خاطرات کودکی. هلند را هم تا حدی همین طور. 


اما الان ذهن مغشوش و مشوش و مضطرب من درگیر این است ای کاش برزیل ببرد!- با کسب اجازه و عرض معذرت از خانم حمیده - تا لااقل غم کودکان خیابانی در بیغوله های ریودوژانیرو و بقیه ی کلان شهرها ؛ اندکی به فراموشی سپرده شود. شاید فقط تا پایان جام جهانی.



راستی جمعه جنگ مایکون - وان بروخست دیدنی ست! دو نوع پیستون / وینگر متفاوت اند. مایکون نمونه برزیلی و جیووانی چپ پای کلاسیک.


نظرات 31 + ارسال نظر
حمیده پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 11:24 http://takchehreh.persianblog.ir/

سلام
اول اینکه قالب جدید مبارک
به به به به
چه توت فرنگیه خوشمزه ای
چه رنگ و لعابی
دوم اینکه
ممنون که نوشتین
مثل همیشه استفاده کردم. دیروز سمیه به من یاد داد همیشه باید به صفرها توجه کنم واسه همین اولین چیزی که نظرم رو جلب کرد اعداد و ارقام بود. شما که می دونین ما دلمون اندازه گنجیشکه نکنین این کار رو با ما منم یاد این مردم میوفتم و دلخوشیهاشون چی بگم از دلم نمیاد بگم. بگم راضیم یه کشور مرفه اروپایی با کلی آسایش و دلخوشی بیاد ببره اما همیشه هلند رو دوست داشتم و دارم
در مورد کاکا من با شما کاملا هم نظرم اگه دقت کرده بودین قبلا توی کامنتهای الی گفته بودم که خیلی بازیش رو می پسندم بیشتر از هر کسی. توی هلند هم آرین روبن رو البته از امروزی ها من از تیمهای کم حاشیه و بی دردسر خوشم میاد. از این تیم ها که زیاد جلب توجه نمی کنن هلند برای من این حکم رو داره

حمیده پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 11:30 http://takchehreh.persianblog.ir/

من فوتبال رو فراموش کردم وقتی از کشور برزیل نوشتید مثل همیشه یه حس نوستالژیکی نسبت به کشورهای آمریکای لاتین و جنوبی دارم
ای بابا آقا حالا دست رو دل ما نذارید دیگه
هر کدوم ببره خوشحال می شم
جدی می گم
چون کاکا و برزیل و دلخوشی هاشون رو دوس دارم اما توی دنیای جدید باید راههای بهتری پیدا کرد برای آسایش یک ملت. هرچند فوتبال هم دلخوشی خوبیه اما نه با شرایطی که این کشورها دارن. همیشه با کشور خودمون قیاس می کنم هرچند با برزیل تفاوت زیادی داریم. اما دلخوشی خیلی از اقشاره ضعیف جامعه مون همین فوتباله متاسفم که یه سری آدم بیب بیبیب بیب دارن اینجا فوتبال و همه چی رو می چرخونن
چقدر افاضه نمودم
بازم ممنون

س.رشیدی پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 13:59

سلام
اول یه چی بگم! چون این پست به خاطر گل روی حمیده بانو نوشته شده، جای مناسبیه که من ازش تشکر کنم بابت دیدگاهها و کمکهای بی دریغ هنری اش در طراحی و به سرانجام رسیدن این قالب. خیلی هم اذیتش کردم. ممنونم دوست خوبم

دوم اینکه دست شما درد نکنه آقا! راحتمان کردی! والا دیشب در راستای فرمایش حضرت عالی رفتم کمی سرچ کردم در مورد فوتبال دو تیم! هرچند مطلب دندان گیری یافت نشد. طبیعیه. یه مسائلی رو آدم باید بدونه تا بتونه از مطالب استفاده کنه. من هم که بی سوات...!!
اما... چقدر این مطلب عمیق بود. این هم از همون دو راهی های عقل و احساسه انگار نه؟ آدم از یه طرف می گه هر تیمی خوب بازی کرد! اما از طرف دیگه می گه برزیل تاکودکان دلخوش باشن و ... والا چی می شه گفت؟ حالا بازی رو ببینیم! تحلیل بعد از بازی با من!!! تصور کن که چه تحلیلی خواهم کرد!!

بهلول پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 14:10

1- سمیه جان، من می خوام تو خودت هرچی که حس میکنی و یا میدونی و یا بنظرت میاد رو بنویسی . مثلا در مورد رنگ ارنجی و زرد بنویس و .............
فقط بنویس تا بقول معروف get involve بشی
2- حمیده قالب هدیه ی حضرت سمی است.
هلند اتفاقا همیشه پرتنش بوده و باندبازی داشته! همیشه با هم اختلاف دارند. ولی امسال شکر خدا انگار.......

شین پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 18:12

سلام علیکم
ما هر روز اینجا را میخوانیم برادر و نظرات را.
زیاد من فوتبالی نیستم واقعیت.
ولی چون حرف قالب شد پریدم وسط.
سمیه خانم آفرین کارت خوب بود فقط چند نکته را رعایت نکردی اولین نکته تمیزی قالبه.
ببین طراحی قالب درست مثل کشیدن یک نقاشی می مونه یعنی تمیزی و از خط بیرون نزدن مهمترین رکن این کاره. ولی به هرحال خوبه اگه برای نخستین بار باشه. حالا اگه خواستی و البته دوست داشتی من حاضرم این قالب رو همین رو یه کم دست به سر و شکلش بکشم و به اصطلاح قلم گیری کنم تا بیشتر به چشم بیاد.
روی منوی گوشه هم کار کنی خیلی خیلی بیشتر به چشم میاد.
من فکر میکنم بیشتر از همه اینها برنامه طراحی خوبی نداشتی. البته نمیدونم تا چه حد درست میگم به هر حال نظر شخصیم رو گفتم.
مبارکتون باشه بهلول جان

جناب شین ، ممنونم از ابراز لطف تون. البته اینجا چند روزیه که حس و حال نوشتن رو ندارم. بنا به دلایلی که بماند
البته نگاه من به فوتبال از دو جهت است : فنی و طنز تلخ که در هر دو هم در واقع شاگردی می کنم تا ابراز وجود.
تشکر ویژه بخاطر طراحی قالب

س.رشیدی پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 23:29

با سپاس بسیار از جناب شین و الی جان که اینجا رنگ و رخی گرفت و زیباتر شد.
ممنونم. موفق باشید و سلامت. هر دو

حمیده پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 23:35 http://takchehreh.persianblog.ir/

مستر شین ببخشید من بیشتر طرف سخنم بهلول خان بود که بدونه سمیه خیلی برای این قالب زحمت کشیده
شما که همون اول کار رو تایید کردید و این جای بسی خوشحالیه
من فقط می خواستم سمیه انگیزه پیدا کنه بیشتر کار کنه وگرنه از شما انتقاد نکردم اتفاقا به سمی همون دیروز گفتم از شما و الی کمک بگیره سمیه گفت می خواد کار خودش باشه
به هرحال الان شما هم اگه ایراداتش رو برطرف کنید به نظر من کار دیگه عالی می شه چون خیلی کارها رو من به سمیه می گفتم براش سخت بود. البته چون نظرم رو می خواست بهش گفتم
خیلی خوبه که براتون مهمه جدی این خیلی خوبه که می تونید برای دوستاتون این کارارو انجام بدید
بهلول خان بازم مبارکه

بعله کار هرکیه ما چاکرشیم! خوبه حمی خان؟
شد حکایت : حالا سوسن و سوزان و سوزن و موزن!

س.رشیدی پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 23:41

وااااااااااای!
به قول الی اینجا چه خوشگیل موشگیل شد!
واقعا شد قضیه اینکه
ای دوستان یاری کنید! تا من قالب هدیه بدم!!!
مستر شین! حمیده! الی! ممنونم
اینجا آیکون اشک شوق نداره متاسفانه. ولی الان خیلی خوشحالم. ممنون

شین پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 23:43

خدا رو شکر
همه چی خوبه
فقط یه لطفی بکن مطالب وبشون رو هم از لحاظ فونت یه کم کوچیک کن هم پاراگرافها رو ببند تا از نظر جلوه بصری تکمیل بشه

الی پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 23:47

خب بهلول خان
سلام
من یه دو روزی با شما قهر بودم یه کم که الان کاملا آشتی هستم. ولی امیدوارم اسپانیا له بشه. (قهر رو شوخی کردم ها)

قالب بسیار زیبایی است خوش به حالتون به خاطر وجود سمیه عزیزم...
من عاشق اون توپ کوچولوی رو خط منو ام...اصلا میخوام بگم برا خودم هم همین رو بذارم
مبارکتون باشه ایشالله عروسیتون بیایم خدمت کنیم...

ولی دل من بشدت شکسته است فعلاً.

س.رشیدی پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 23:48

الی!
اون جمله ی آخرت...

حمیده جمعه 11 تیر 1389 ساعت 00:13 http://takchehreh.persianblog.ir/


من که اون نظر رو گذاشته بودم که اینجا هنوز این شکلی نبود؟!
اون وقت سمی چرا من این پیغام تو رو ندیدم؟
ای بابا می بینم چشم بهلول خان رو دور دیدین می جولونین
وای این توپا خیلی خوبن عالی. کار مستر شینه خودمونه دیگه؟ حیف که آیکونه دست زدن رو نداره اینجا. منوش خیلی عالی شد منو قبلی رو ما اصلا دست نزدیم بس که درگیر ه بنر بودیم
شکلاتم خیلی خوب شد اومد زیره توت فرنگی
منم می خوامممممممم
سمی منم با این فونت مشکل دارمم فونت متن و میگم صبحم اومدم بگم یادم رفت. دست سمیه و مستر شین درد نکنه. الی تو هم کاری کردی؟ دست تو هم درد نکنه
چی رو تی وی خودمون نشون داده؟ ها؟

حمی بیا صیغه ی خواهر برادری بوخونیم من و تو ! تو بشو - با حفظ سمت!!- خواهر زن ! سمیه، اوکی؟
بدجنسی بکن و پوستش رو بکن. زخم زبون بزن و از اون کارها

س.رشیدی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 00:18

دقیقا! می بینی حمیده! فعلا بهلول خان نیست من اومدم اینجا می تازونم!!
در ضمن! بعله! کار استاد شین هست این زیبایی های بصری.
چشم! فونت رو هم درست می کنم.
در ضمن!
برو! تی وی دیگه! همون یا اباالفضل دیگه!

حمیده جمعه 11 تیر 1389 ساعت 00:21

همون کلیپ که دادم؟
وایییییییییییییی
بازم کلیپ خواستین در خدمتم
می بینم که هر شب یه جا پلاسیم ما سه تا
نه واقعا خوب شده دستشون درد نکنه
یکی نیس بگه تو رو سنه نه نظر بهلول مهمه

من ؟ هر چی آقامون بگه.........!!

الی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 00:22

نه من لحظه آخر قالب رو دیدم گفتم خوشگیل موشگیله
واقعا دستم درد نکنه!

حمیده جمعه 11 تیر 1389 ساعت 00:28

والا این قندشکن فقط واسه یه سری جاهاست و یه سری مطالب
یادمم نیس اینا رو کی داده بهم ازگوشی ریختم توی کامپیوتر
خب اون یکی هارم میدم حتما
شایدم تکراری باشه
الان باید برم
برادر
فردا اسباب کشیش تموم میشه

الی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 00:29

خدا رو صدهزار مرتبه شکر

س.رشیدی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 00:29

دوستان!
فونتا بهتر شدن؟

الی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 00:36

سمیه جان فونتها رو یکی کن مثلا تاهوما بعد عددش رو هم یکی کن اتا یه دست بشه...الان همش رو اندازه این پست آخر کن...

یکی یه دونه! جمعه 11 تیر 1389 ساعت 02:35 http://s-rashidi.blogfa.com

سلام.
وب خوبی داری.
به منم سر بزن.
بای تا های

بازم سر! بزنم؟ شدم یا پا قوچ جنگی برای خودم!!

کاوا جمعه 11 تیر 1389 ساعت 07:16

به به! با عرض سلامات وتباریک الفراوان!! بسیار بسیار جمیل! قالب مبارک باشد!
آفرین سمیه خانم و مستر شین و اطلب العلم ولو بالسین! عملی جمیل کردین!!

گذشته از شوخی دستتون درد نکنه.

کاک بهلول مطلب رو خوندم اما از نظر پروفسورانه ی من مسی بهتر می باشد از کاکا

می بینم غمگینی برادر! یه کلیپ تبلیغ فارسی-لری از یه دست فروش شوخ اندیمشکی اینجا میذارم واست تا اندکی مشعوف بگردی.

http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://pizele.persiangig.com/video/tanz.mp4

سلام . ممنونم
1-اندیمشک نه ، اندیجلس! بهشان برمی خورد دوستان " الراد!گرمسیری"
2- حالا ما اهل انتلکتوئل بشینیم این گوشه ی فرنگ ، سعی در انتلکتوئل نماییم و با De premier cycle رعایای! این وبلاگ را ؛ پرومسیون Promotion
نماییم!
افاقه نکند که بنویسی مسی ها!
بابا دلائل و براهین و ادله ی روشن Offre فرمودیم! خود من هم عاشق مسی ام ولی شده جدال عقل و احساس

حمیده جمعه 11 تیر 1389 ساعت 10:24 http://takchehreh.persianblog.ir/

سلام
آقا شما همین الانم برادرمی دیگه شک نکن
من همین الانم خواهرشووووووووور سمیه تشریف دارم همچین نبودی ببینی چه بلایی سرش می آوردم که هی می گفتم این بد شد اون کارو کن این کارو کن و...
خواهرشوهر بازیم این مدلیه. چون 24 ساعت پشت این میز تشریف دارم همسرای دوتا برادر خودم به زور منو می بینن اتاقمم کولر نداره هیشکی جرات نمی کنه بیاد توی اتاقم فقط خودم می تونم
شما گوشتو بیار برادر: ببین اون که نصفه شب به سمی زنگ زد گفت فریبا خواهرشووووووووورش بود

نه اون احتمالاً دوست دختر داداشش بوده! از ترسش گفته: فریبا

س.رشیدی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 11:41

اهه!
سلااااااااام خواهر شووووووووووور!!
چه حس جالبیه آدم خواهر شووور داشته باشه ها!! والا ما که نه دیدیم نه شدیم!! البته شدم اما نه از اوناش!!!
بعد چیه واسه داداش من حرف درآوردی بهلول خان؟؟ کدوم دوست دختر؟ کدوم کشک؟ نه بابا! دااااااش من یالغوزه!! اتفاقا براش دنبال یه دخمل خوبم
از اون خارجکی ها یکی واسه ما بذار کنار دیگه!
میزان سفارشات داره زیاد می شه ها! مراقب باش قاطی پاتی نکنی اینارو با هم!!

مثل اینکه بنده باید بعد از فراغت از نحصیل اسپرت ساینس ،6 دفتر امور مراوده ! باز کنم و برای خودم فحش بخرم!
نخیر اینجا اگر دخمل داشت! اونم خوبشششششششششش خودمون که اینجوری نیستیم( آیکون دست کج و کوله) بیل هم نخورده ایم!
آهامی خوایی په په! رو علناً کاندید کنیم برای آق دآآش؟

حمیده جمعه 11 تیر 1389 ساعت 14:19 http://takchehreh.persianblog.ir/

سمیه!
خواهرشووورت نمرده که (منظورم خودمما داداچ. جسارت نباشه یه وقت به خواهران موجود احتمالی شما) من دخمل سراغ دارم توپ فقط آماره داداش جونت رو بده ببینم به دردش می خوره خانوم وکیله ما یا نه
اصلا مگه من از رافائل خیر دیدم یا از توماس جون که تو می خوای زنه خارجکی واسه داداشت بگیری ها؟

دیری دیری دیر دیری دیری دارارارارام
!
امشب چه شبی است شب .... عروس ببین دیری دارم رام دارارام
یهو بگو دیگه حمی خان!
این چیه هی شف شف شفتالو
که : تو چه خیری دیدی و ا ز رافائل و توماس و فلان و بیا حالا منو بگیر برای داداش!!!!!

الی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 16:20

من فکر کردم باید دل من شکسته باشه نه شما...ولی بزرگترین عیب من زودرنجیمه که با همه تلاشهام هنوز درم باقی مونده ...
میدونی من به ریز به ریز حرف آدمها و احساس در پشت حرفشون خیلی اهمیت میدم و خودم هم میدونم کار خوبی نیست به هرحال جمع دوستیمون یا بهتره بگم دوستیتون رو دیگه خراب نمیکنم احساس و انرژی منفی دارم امروز و شاید یه دنیا دلشکستگی...

بعله واقعا محبت می کنید . خیلی در حق خودتون لطف می کنید که به ریز ریز اراجیف ملت و خزعبلات دیگران دقت می کنید و عمر گرانبها را تلف می کنید. خیلی خوب کاریه که بخودت تیشه میزنی خواهر! همینجوری ادامه بده. یه موقع فقط پشت سرت را نگاه نکن که ای دل غافل . اصلاً
بابا الی خان! لااقل برای خاطر خدا ؛ یه کم به خون دل خوردنهای حضرت شین توجه کن.
----------------
دم را غنیمت بشمار........ و دوستی را.
-------------------
پیوند برادری و خواهری ما به این زودیها شکسته نمی شود. شاید ما یکی یه دونه ها خیلی هم، لوس تر از دیگران نباشیم!
---------------
بقول جلال سیمین : خودت گل ، زندگی ات گل
--------------------
یا علی

حمیده جمعه 11 تیر 1389 ساعت 17:31

برادران و خواهران ارجمند بی خیال بابا!
اینترنت و فضای مجازی این مسائل طبیعیه نباید به جد بگیرین

کاکا (ایهام داره) شما هم از این فضای دپرسی بیا بیرون دیگه آفرین ناسلامتی من خواهر شوووووورم باید همه تونو خون به جیگر کنم
روزی اگر غمی رسدت تنگدل مباش
رو شکر کن مباد که از بد بتر شود

کاکا رو که شما نارنجی ها بردین تو دپرسسسسسس!!

س.رشیدی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 17:52

البته فوضولی نباشه باید بگم که گمان مبرید دلشکستگی بهلول خان به خاطر الی یا قضایای اون شبه. ایشون متاسفانه داغدار هستن و دلشون از این بابت به درد اومده.
خدا رحمت کناد انشالله.

الی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 18:18

خدا رحمت کنه انشالله...در جمع بزرگان محشور کند تازه گذشته را....

ایشون در جواب من عنوان کرده بودن که دلشکسته هستن منم گفتم بذار حسم رو بگم که چی بوده و چی هست و دلیل اینکه چرا دیگه پست جام جهانی من رونق نداره... چون خودم با رفتن به وبلاگم انرژی منفی میگیرم چه برسه به دیگران....

س.رشیدی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 19:22

آخی!
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه!!!!!!!!!!!!
انرژی منفی نه دیگه!
احتمالا احساس همدلی کرده بوده که در جواب تو نوشته بود بچه ام!!
حالا یکی نیس به من بگه بچه بیشین سر جات!!!!!!!!!!!!
واللللللللا!!!

عوض انرژی بازی ! فوتبال بازی کنید

حمیده جمعه 11 تیر 1389 ساعت 19:29 http://takchehreh.persianblog.ir/

ای وای تسلست می گم
غم آخرتون باشه
به هرحال منم الان یه نموره داغدارم چون تیمم (آیکون گریه) یه نیمه باخت
من نمیدونم این آرین روبن چرا این شکلی کرد اگه اون صحنه پاس داده بود الان ممکن بود وضع اینجوری نباشه
جالا ببینیم نیمه بعد چه می کنن. هلندی ها زیاد انگیزه جبران گل رو نداشتن احساس کردم

نه اتفاقا دلم سبکه . چون اون دوتا عزیز هر دو مال بالا بودند نه زمینی.
خوب شد. رفتند. راحت شدند از .........
ممنونم
--------------------
وجداناً حمیده از روبن انتقاد نکن.
30 درصد کل بازی هلند، گلهای اشنایدر بود 30 درصد همون حرکات روبن و خطا گرفتن هاش. سرعت برزیل رو مهر می کرد
بابا وا... فوتبال فقط گل زدن نیست.
مرده شور اون هونتلار رو ببره خداییش
سمیه اگه تو یا الی یا خاله خاتون یا حتی! ****** بودید اون توپها رو یکی شو گل می زدید

س.رشیدی شنبه 12 تیر 1389 ساعت 01:51

اه اه!
حیف!
تا الان بیدار موندم تیم دشمن!! برد!!!
بیچاره غنا! واقعا حقش بود ببره!! مرده شور اون کاپیتانشونو ببره! اه اه! چقد مغرور!! واه واه!!!
پس حریف هلند حمیده معلوم شد فعلا!

بعله
ممنون از ابراز لطف قلمی تون سمی خان!
چی شد مطلب برزیل هلند؟
یک - با فتح ی بخوانید- آشی برای اون آلمان بیب بیب ات! بپزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد