فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

حق به حق دار رسید ؟

اسپانیا قهرمان شد.


 

با اقتدار. هر چند تا قبل از تک به تک خراب کردن های روبن باید باید باید می باخت!! دقیقا به همان دلیلی که هلند گل خورد و باخت: "قوانین نانوشته ی فوتبال / تیمی که گل نزند ، آخرش گل می خورد" و دقیقاً تا قبل از آن اسپانیا بی شمار گل خراب میکرد ، بخصوص دیوید ویا.

درسی که من از این بازی گرفتم این بود که گاهی اوقات ، در سطح بالای فوتبال ؛ یک بازیکن نابغه ممکن است اشتباه را بکند که یک بچه ی مدرسه ی فوتبالی. پس هنر یک مربی و کلا ً کادر فنی همراه هر تیمی، در این است که توانایی این را داشته باشد که کی و چگونه " شوک مناسب" به بازیکنان وارد کند و یا فشار حاصله را دفع و خنثی.

*****************

به اندازه ی قهرمانی اسپانیا ؛ خوشحال شدم که دیگو فورلان بهترین بازیکن جام شد. انصافا ً یک تنه بار تیمش را بدوش میکشید. نه اینکه بقیه بخصوص سوئارز آیاکسی= آژاکسی بد باشند؛ نه فورلان قوت قلب تیمی بدون ستاره و بی ادعا بود . هم خوب و زیاد می دوید.

 هم دفاع می کرد. هم گل زد با دو پا و ایضاً ضربات شوت و ایستگاهی محشر.

به فیفا باید تبریک گفت و سپ بلاتر به این انتخاب .

*****************

اشک های از ته دل کاسیاس دیدنی بود.  این " بچه " بقول علی پروین!! فوتبال را وقتی در رئال مادرید متمول و کهکشانی، شروع کرد؛ با دوچرخه به سر زمین می آمد!

*****************

جام جهانی تمام شد از این به بعد ، توی این وبلاگ؛ پنبه فوتبال مافیایی سیاسی !!! ایران را خواهم زد! 

تشکر ویژه از خانم الی معتمدی و مستر شین 

و همراهی های همه دوستان: حمیده / کاوا / رامونا / مهدی و ............. همه

و سمیه ی عزیز و صبور و نازنین ! 


تکلمه : 

نه نمی تونم بخوابم! 

قلب من در بارسلونا میتپد امشب. دلم خواست شادی ام رو با گذاشتن این عکسها با شما شریک بشوم.



1- کاسیاس دست طلایی! در آغوش مقام معظم ملکه ی اسپانیا.! ایشون تشریف آوردند به رختکن نه عین بعضی ها که انتظار دارند قهرمانان "مردم" ؛ بروند سینه خیز! دستبوسش!



2- خانواده ی بی شیله پیله ی سلطنتی اسپانیا در رختکن این تیم پس از قهرمانی! التفات

 بفرمایید که شهرام بهرام ! هم نمی کنند برای ابراز لطف به بازیکنان رئالی و بارسایی!

 آقا زاده ها و خانم زاده ها! همه هستند ماشالله.

 تازه جالبه که بازیکنان بارسایی اسپانیا دور افتخار رو با پرچم کاتالونیا زدند نه پرچم ملی اسپانیا!

دوباره یاد مچبندهای سبز بازی با کره ی جنوبی افتادم!خودمونیم ها منم دیونه ام با این ذهن

 سیالم یا....؟؟


3- بر و بچ لات و لوت در حال خوردن ماء الشعیر! به بطری ها و سطل های روی میز توجه بفرمایید!


4- از ته دل این اینیستا را دوست دارم. یه جورایی اخلاقی و شخصیتی و نوع بازیش بدل همه می نشیند.



5-اینجا هم که اینیستا داره محتویات بطری را روی کله ی سرجیو راموس خالی میکنه! فک! کنم دلش میخواد اونم عین خودش کچل بشه شاید پاش به گل زدن بازشد!

 خودمونیم این هیکل سرجیو راموس هم؛ با اینهمه خالکوبی بیشتر به درد شرارت و زورگیری و مسافر کشی- د بچسب دیگه!! - می خوره تا فوتبال! آینده اش روشنه بچه ام! میشه شعبون بی مخ مادرید پس از اتمام دوران فوتبالش!



6-این هم - سمت راست ، شماره ی 10- سلطان عشق و خداوند تنیس، فرزند فروتن و نابغه ی اسپانیا حضرت رافائل نادال بی همتا ، با تی شرت تیم ملی و صورت رنگ آمیزی شده اش. آدم یاد غرور نخوت و حسادت یک عده دیگه از مثلا ورزشکارها می افته نسبت به موفقیت های هموطنانشان ؛ در یه جایی دیگه دنیا که اسمش "ایران" نیست.


نظرات 26 + ارسال نظر
الی دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 03:59

من امشب واقعا خوشحال بودم
واقعا
هر چند که نه از فوتبال چیزی میدونم و نه طرفدار اسپانیا بودم...

اما
من
امشب
واقعا خوشحال بودم
تبریک
و
ممنون
به خاطر
این همه
نوشته
خیلی خوب...

سلام شبانه یا صبحانه!
وا... ما به عشق شما دواکتر عزیز اعم از زن و مرد ؛ دوباره می نویسیم
از قول من از ابراز محبت جناب شین تشکر کن حتما الی
امیدم کامنت تشکر از ایشون بزارم توی وب شما، بزارم دیدم کرکره رو کشیدی پایین

کاوا دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 05:38

به به! واقعا من هم خوشحالم از انتخاب دیگو فورلان به عنوان بهترین...........
از پنبه زنی آینده تون هم واقعا خوشحال خواهیم شد دوست عزیز
خلاصه این سه مورد خوشحالی واسه ی امشب و صبح الان بود: بازی زیبای اسپانیا و بردشون، انتخاب فورلان، و قول شما در باره ی پنبه.....
-----------
راستی توی نظرات اون یکی پست آدرس ترانه واست گذاشتم.

پاینده باشید.

تشکر میکنم از ترانه های زیبای شما.
این پنبه زنی در واقع خون جگر خوردن نگاشتن! است

;h,h دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 05:40

فوتبال:

http://newroz.tv/farsi/index.php/component/content/article/1-akhbar/2001-2010-07-11-15-19-47

رامونا دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 09:05 http://ramadi.blogfa.com/

از ته ته قلبم خوشحالم
اون صحنه دور افتجار با پرچم کاتالانا منو هم برد به اون بازی!!

اینیستا رو ساختن واسه کارای موندگار کردن!!
گلش درست مثه گلش تو بارسا به چلسی بود که نهایتا به قهرمانی بارسا منجر شد!!
دوستشان میداریم
این فوتبال با طعم شکلات همیشه تو ذائقه مون می مونه!

مرسی بخاطر اینهمه نوشته ها و عکسای خوب
مرسی!!

متشکرم . محبت می فرمایید
میدونی که بهرحال یه شق! بارسلون همیشه آرژانتینی بوده از مارادونا بگیر تا مسی. دیشب بین طرفداران اسپانی خیلی ها با تی شرت آرژانتین نشسته بودند

حمیده دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 09:18

تیمی که گل نزنه گل می خوره
خیلی خوب بود این پستت داداش
خوشحالم که همتون خوشحالین
زنده باد هلند زنده باد اسپانیا
مبارک باشه و ایشاله همیشه شاد باشی و باشیم
دیشب فقط من ناحارات بودم
اما خب نایب قهرمانی هم خوبه
نمیدونم چرا این فوتباله اینقد ناموسی شده بو دیشب
بس لذت بردم از این عکسا فقط جای آرین روبن خالی بود
نوووووووووووووووووووووووش

اصلا باورم نمیشد که این دیشبیه تویی
الی باید رسما ً اعلام کنه پیگیری آی پی رو!!
کم مونده بود همه رو چک و لقتی! بکنی از دم
کلا فوتبال ناموسیه دیگه!!
راستی راستی آریت روبن محشره. بنظرم یه نوع زیدانه در ابعاد دیگه

س.رشیدی دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 11:26

سلام و باز هم تبریک

حمیده دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 11:50 http://takchehreh.persianblog.ir/

من اون عکس ملکه رو می خواستم
یعنی من دزدی نکنم
شما که ممی دونی من سابقه دارم
من می خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

چشم
حضرت سمیه انجام خواهد داد

س.رشیدی دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 12:20

حمیده جان غصه نخور عصبانی هم نشو!
من خودم می رم یواشکی برات می دزدم بعد به تو می دم که تو هم بدزدی اش!!
بهلول خان! ببخشید!!!

بفرمایید یه بارکی همگی بریم جیب بری تو مترو!!!

س.رشیدی دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 16:30

دوستان!
من دیگه هر کار جینگول پینگوری که بلد بودم روی وبلاگ بهلول خان بروز دادم از خودم!!!!

فقط امیدوارم خوشتون بیاد!!!!
و بهلول خان هم نو شهید نکنه وقتی دی!!!

نخیییییییییییر . باز نمیشه!!

حمیده دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 16:52

به به به به
قدر باحااااااااااااااااااااااال
خیلی کیف می ده من هی موسم رو توی صفحه می چرخونم اینقد کیف داره
آفرین

الی دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 17:18

سمیه آفرین واقعا این رو از ته دل میگم ...هر کاری از عهدت برمی اومده رو به نحو شایسته انجام دادی...

موسیقی و رنگین کمونو بابا ماشالله

تبریک باز هم

مجید آغشته به خون دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 23:45

سلام برادر به به میبینم که شما هم مثل پل یه پیش بینی بی نقص کردید و درست از آب در اومد(البته پل بیچاره همچنان در آب ماند و فقط پیش بینی اش از آب در امد)تبریک که تیم مورد علا قه تان قهرمان شد
راستی اون عکس شماره یک فکر کنم چابیه نه کاسیاس

2-1- به به جناب سروان خوش آمدید صفا آوردید
آقا نظامیها نباید در مورد مسائل خارجی ! دخالت کنند.
3-بفرمایید بنده هم یه پا اختاپوسم؟؟

حمیده سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 01:06

سمی بگم خدا چیکارت نکنه با این آهنگی که گذاشتی
نصفه شبی همو رو بیدار کردم
خودمم مردم از خنده گیج می زدم این صدا از کجای pc من درمیاد حواسم نبود وبلاگ بهلول رو باز کردم

حمیده سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 01:16

بهلول خان این مستر وحید دیشب بدجور رو اعصابم بود خفن. اصلا خودمم باورم نمی شد. یادم نمیاد توی عمرم اینقد عصبی شده باشم به خدا اما دیشب همه چی دست به دست هم داده بود ضمن اینکه من دیشب با بقیه کار نداشتما! فقط هی بهش می گفتم من الان اعصابم خورده با من حرف نزن بعد باز تیکه می نداخت هی این عمل رو تکرار می کرد بعد منم هرچی هشدار می دادم نمی گرفت والا از شما چه پنهون بعدش عذاب وجدانی گرفتم که نگو اما تقصیر خودشم بود کلا دیشب خوابم نبرد نه به خاطر باخت به خاطر اتفاقی که افتاد. سمیه می دونه که اصلا حالم خوف نبود اما نباید اونجوری می کردم ازش عذرخواهی هم کردم تقصیر من نبوداگه کاری به من ناشت منم کاریش نداشتم

تبریک میگم.
وجدان "صدا" ی خداونده!

کاوا سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 04:56

این آهنگ بندری خیلی عالی بود. انرژی بخش و پر حرارت.
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

وای کاک بهلول چقدر دوس داشتم با این آهنگ با خواهر اون نامزد کاسیاس(سارا) می رقصیدم
احتمالا سارا یه خواهری چیزی داره دیگه......
---------
آتیشبازی و....... مخصوصا مناسب این پست جدید ه و به دل می شینه.

آقا شما هم که فقط فکر رقص و آواز و ترانه ایی برای طایفه ای نسوان!
فک ! کن ! بشی باجناق کاسیاس!!!

کاوا سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 05:33

حمیده خانم! میخوام روش یه دزدی شرافتمندانه رو یادت بدم. مثل اون عکسی که خواسته بودی" ملکه و...".

وقتی یه وبلاگ رو باز کردی و کاملا بالا اومد اما توی اون وبلاگ نتونستی ترانه یا عکسی رو دانلود کنی، بعد از اینکه کارات تموم شد و بعد از دیسکانکت شدن، میری درایو سی قسمت Disk Cleanup اونجا کلیک میکنی و بعد روی temporary internet files میری و بعد از اون روی view files کلیک میکنی که اونجا پوشه ها ظاهر میشن که میتونی از اونجا موارد دلخواه رو کات یا کپی کنی. اگه کانکت باشی اون لحظه نمیتونی کات کنی ازشون و فقط میتونی کپی کنی. مثلا ترانه های وبلاگها رو که لینک یا امکان دانلود ندارن وقتیکه کاملا اون ترانه موقع باردید از وبلاگ یا سایت ، کامل پخش بشه، میشه بعدا از اونجا کاملش رو پیدا کرد یا خیلی عکسهایی که از دیدتون پنهون مونده باشه یا قابل سیو کردن نباشه.
در کل یعنی باید بری به: temporary internet files

البته می بینی که خودشون با پای خودشون اومدن توی کامپیوتر و شما مرتکب دزدی نشدین. و اگه هم اسمش دزدی باشه، در واقع از کامپیوتر خودتون دزدی کردین.

بابا این همه کار!!!!!!!!!!!!!!
من ایمیل میکنم به تو ، تو بفرست برای حمیده . همین.

حمیده سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 11:12

وای کاک کاوا خیلی باحال بود و کارآمد
خب بابا من خیلی این چیزا به کارم میاد خب
ای خدا بگم چیکارتون نکنه با این آهنگ با ولوم بالاتون تازه وقتی با آهنگ وبلاگ خودم قاطی میشه که دیگه نگو ماه مااااااااااااااااااااااه میشه در حد تیم ملی اسپانیا
داش بهلول احیانا سمیه این همه اینجا می تازونه و وبلاگ اداره می نمایه شما نظری احیانا دخالتی سلیقه ای چیزی اعمال نمی کنی ها؟ بابا مرد هم مردهای قدیم اجازه می دی هر کار دلش می خواد بکنه دیگه خوش به حالش

نه ما ذلیل تر از این حرفها هستیم فعلاً

مهدی سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 11:54 http://dvar.blogfa.com

بهت تبریک میگم از ته دل بهلول عزیز. هر چند من دوست داشتم که هلند ببره ولی واقعن اسپانیا حیف بود با اون بازی قشنگش خصوصن در مقابل آلمان و همینطور اون دروازه بان عالی اش که بخواد ببازه. انشالا سوناتا رو بردی شیرینیش فراموش نشه.

مهدی سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 12:03 http://dvar.blogfa.com

راستی یه سوال از بهلول دانا.
توی بازی های آرژانتین بعضی تماشاگرا مچبند سبز داشتن این دلیلش چی بود؟؟؟ تلویزیون ایران از روش رد شد فوری. جدی میگما!!!! فکر میکنم توی یک تیم دیگه هم دیدم یادم نیست.

الی چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 02:43

پاسخ:
آقا شما هم که فقط فکر رقص و آواز و ترانه ایی برای طایفه ای نسوان!
فک ! کن ! بشی باجناق کاسیاس!!!


این قشنگترین پاسخی که بود در چند وقت اخیر خوندم و از شدت خنده موس لپ تاپم یهو دوباره کش اومد پرت شد هوا...آخرش بود....

خب آقای کاک کاوا راست میگه دیگه...شما فقط میری ببینی کجا بساط قر و رقص برپاست...
خیلی شما هم باحالی

بهلول چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 04:18

1- بهترین راه و ساده ترین راه برای دزدی! گرفتن پرینت اسکرین از صفحه است و سیو کردن اون در برنامه ی پینتpaint همین.
2- در مورد مچ بند های سبز دقت نکردم مهدی جان. ولی کار دستم دادی برادر که دوباره هر 6 تا بازیشان را ببینم. شاید سر در/اوردم چرا مارادونا بازی آخر از ورون استفاده نکرد!
البته دوتا اتوبوس 24 ساعت کل جام رو تو این یه ماهه یادآوری "ندا" ی شهید رو می کردند و .........

کاوا چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 05:16

حالا نه که شما با قر و رقص خیلی مخالفی الی خانم!
اولا این که محض شوخی بود. دوما من رقص فارسی یا بندری اصلا بلد نیستم و فقط کُردی بلدم که تمام انواع رقص کُردی ریشه ی حماسی دارن.
توهین می نمایید به من
سوما من از کاسیاس هم ورزشکارترم کاک بهلول ایشون توی دوی سرعت و نیز ماراتن هرگز به پای من نخواهند رسید.
حالا زیاد هم بد نیس ما از سر شوخی یه چیزی به کاک بهلول بگیم و شما هم از سر جدی! آنطور بخندی که حتی لپ تاپتون هم بره هوا. خنده خیلی مفیده به خدا.
---------
اما دوستان از شوخی و جدی گذشته، در مورد حقیقت زندگی و اهمیت راستین شادی همین سخن از پیامبر نیکی ها، "زرتشت" کافی ست:

"گم باد از شمار عمر آن روزیکه در آن یکبار رقص بر پا نبوده است و دروغ باد مارا هر حقیقتی که با آن خنده ای همراه نبوده است. من خنده را مقدس می دانم."

کاوا چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 05:19

بله بهلول خان........بهترین روش دزدی....
خب این توی خ............

حمیده پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 15:28

همچی می گی همین!
بابا من بی سواتم درک کنید پلیز!
پرینت اسکرین و پیِنت هم سر درنمیارم
اصلا شماها می خواید منو از کار بیکار کنید منه ناشی رو

حمیده پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 15:30

عکس بی ناموسی کاسیاس موقع گزارش سارا و بوسه ش رو هم می ذاشتین خب

بهلول جمعه 25 تیر 1389 ساعت 04:49

بههههه
تازه من و سمی با شراکت الی می خواستیم مجله ی گل اقا بزنیم
یه بارکی بفرمایید یه شعبه پلی فلان! بزنیم اینجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد