فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

فوتبال با طعم شکلات

فوتبال از دریچه نگاه بهلول

صد شکر! و صد حیف ..........!

سلام

بعد از مدتها دوری و ویلانی! همچون یهودی سرگردان ! بلاخره مجالی شد که برگردیم سر خانه ی او ل و وبلاگ نویسی را از سر بگیرم.

ابتدا به ساکن از کلیه دوستان عزیز و دواکتر محترم الی الخصوص حضرات پژوهشی ادبیات عذر تقصیر و فلان و الخ که باز به فارسی حرف زدن و نوشتنم ایراد نگیرید!! ؛ عذر و تشکر! دارم ... ؟؟؟!!

غیبت طولانی ام را هم ببخشید .

 گرفتار درس و تحصیل و تمرینم در غربت فرنگ و پارادوکس شرق و غرب و کالچر و تکنولوژی و فلان ......و زندگی بخور و نمیر دانشجویی!

------------------------------

ای بابا بازم منو تو این موقعیت! قرار بدین ها!


خوب میرم سر اصل مطلب ..... 

صد شکر که آن رفت و صد حیف که این آمد !!!!!


کرش را می گویم و قطبی ایضا !

چرا شکر و حیف ؟


 آقا جان این آدم مربی خوب و موفقی ست با کارنامه ی ارزنده و مشخص.البته که در منچستر و رئال و پورتو و پرتغال کار کرده با فیگو و بقیه ی ستاره های برزیل اروپا ( پرتغال ) و ایضا کاش و مربی اصلی کریس رونالدو ..... و الی آخر، اما به شرط ها و شروطها!



خودتان نامها و مکانها و امکانات و شرایط را بسنجید با هم ! یک طرف اروپا / یک طرف ایران


من پیش داوری نمی کنم .البته که حضور کارلوس کرش حتی به عنوان مدرس هم ؛عالی ست برای فوتبال احساسی و بی در و پیکر ایران ، اما آرزو داشتم یک 7 میلیارد تومان ناقابل هم در کنار همین 6 و نیم ملیونی که برای سه سال به این جناب داده اند برای رفتن به جام 2014 ؛ همان را هم در این سه سال خرج تیم های امید می کردند و جوانان. آن وقت می دیدید ثمره اش را بعد از سه سال و نیم.


همینه که الان می رویم تا با دوتا تساوی ؛  الله بختکی - قرقیزستان!!! توجه بفرمایید که بارسلون نیستند ایشون! - را ببریم و جفتک بزنیم از شادی برای صعود!چرا نباید 6 تا تیم ملی جوانان و امید حرفه ایی هم در کنار تیم ملی داشته باشیم ؛ نه یه نصفه نیمه؟



دلتان را به این برد های باشگاهی در جام آسیا دل خوش نکنید!! البته که از ته دل خنک! می شوم تیم های عرب پر مدعا  را عین هلو! می بریم اما فوتبالی که سر هوار و ملا و کرار و عماد رضا ؛ در آن دعوا باشد بدرد لای جرز هم نمی خورد.

فوتبالی که فردوسی پورِ عوام فریب یه شق اعظم اش باشد و دولت بی در و پیکر و نظامیان جانبرکف مسئولینش،حالا حالا ها کار دارد که به استاندارد درجه ی 3 هم برسد.در ضمن فوتبال آسیا هم چنگی بدل نمی زند بجز ژاپن و کره ی جنوبی و استرالیا که آنها هم – به جان حسنی امام جمعه ی ارومیه قسم- خیلی خیلی روی تیم های پایه کار کرده اند تا بدین جا رسیده اند.


 

و اما دوباره کارلوس کرش یا کوئیرش یا کوروش یا هرچی!


ازش خوشم می آید. تمام  فاکتورهای لازم فوتبال را دارد و حرف بلد هم هست.

همین که فقط هدفش را فوکوس کرده، گفت : صعود به جام جهانی 2014 ؛ معلومه که تو این سیزده بدر! نرفته لیسبون با دخترخاله سبزه گره بزند! در این فاصله ی 3 ماهه با همه بخصوص فرگوسن و مورینیو مشورت کرده و عاقلانه تصمیم گرفته و البته که ایران و شرایط اون رو هم خوب می شناسد.

بزرگترین مشکل و شاید حسن کارش این است که تیمی را تحویل خواهد گرفت بی ستاره!!


منظورم این نیست که دیگر روی جواد و اندو و مسعود نمی شود حساب کرد؛ تمام شده اند. عقل این را می گوید ولی دلم جواد را قبول دارد و آندو را . مسعود از اولش هم برای ایران مهره ایی نبود . البته تاکتیک پذیر هم نیست و شرایط هم برایش جور نبود .......


دلیل نگرانی ها این است که متاسفانه مهره های جوان و امیدهای خوبی نداریم. و این بر می گردد به سیاست غلط سازمان و فدراسیون و کمیته ی ملی المپیک و دخالت این آدم صاحب دولت ! و بقیه چیزها که بهتر می دانید.


ای کاش کرش پیش از هر کاری ؛ "زباله های حاشیه ایی " ! را از دور و بر تیم ملی دور کند و چند تا استعداد ناب بی پارتی ! پیدا کند در ایران .

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
س.رشیدی جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 13:23 http://s-rashidi.com

سلاااااااام
به به! خیلی خوشحالم که اینجا به روز شد
و البته امیدوارم به روز بمونه تا همشیه

حالا برم مطلب خوانی.
پاینده باشی

آیکون ارادت استآآآآآآآآآآآآآآآآااد

الی جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 17:38 http://e-motamedi.persianblog.ir/

به به به به
سلام علیکم
چه وب خوبی دارید؟
چه به روز کردن خوبی!

نوشتی الی الخصوصی فک کردم اسم من است!!! الی خصوصی!!!
پیش از هرچیز بکنش علی الخصوص برادر من!!! بله!
بذار علی اشتباه بگیره نه الی!

مطلب رو هم هنوز نخوندم ...

فک کن الی خصوصی !!
بابا مطلبم رو بخونید!! این همه از سوز دل نوشته ام .
فردا که باز ببازین به عربها یا کره ی جنوبی ؛همه افسردگی ملی ! می گیرند!

سهیل جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 22:05

سلام
والاه تا وسطهاش خوندم
راستش اصلن فوتبالی نیستم. یعنی 10 سال پیش بودم ها ولی الان نه

بابا دست شما درد نکنه سهیل خان! جدا سرافراز می فرمایید قربان
بابا من تمام اون مطالب شما و عکس ها! را می خونم؛ چندبار!
خوددون نوشته اید :
نوشته های انتقادی سهیل به خود و جامعه(از فیلم بگیر تا "فوتبالی" که در بستر جامعه اتفاق می افتد)
حالا.......؟

نیره شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 00:31 http://salimi.blogfa.com/

با اینکه آقای همسر خیلی فوتبالی هستند من سراز فوتبال در نمی آورم. آدمد سلامی عرض کنم. ضمنا لینکتان می کنم.

سلام.
خواهش می کنم. لطف می فرمایید . بنده هم همینطور( لینک می کنم ).

من هم اومدم که سلامی کنم و تبریکی بگم از حضور مجددتون در عرصه وبلاگنویسی. هرچند خودتون گفتید " سر بزن" ولی آدرس ندادید, سمیه عزیز لطف کردن آدرستون رو دادن که بیشتر از این سر به دیوار نزنم
بعد اینکه شما هر چی بنویسین راجب فوتبال خواهد بود؟؟؟؟؟ من اصلا با فوووتبال میونه ندارم ولی باز سر میزنم به وبلاگتون شاید از این ورزش هم خوشم اومد

سلام
قدم رنجه فرمودید. حضرت سمیه به نوعی " همایونی" بنده هستند ایشون!
نه والله خواهر ؛ دلم می خواد از همه جا بنویسم منتها تراوشات ذهنی یه عقل نصفه نیمه ی سرگردان بین کفر و اسلام و شرق و غرب! همچین هم جالب نیست!
و اما فوتبال ...... باور کنید دنیا خلق شده برای بازی فوتبال! نمی دونید از طرفداران لیورپول بپرسید!

الی شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 03:26 http://e-motamedi.persianblog.ir/

بهلول جان
علی الخصوص صحیح است...جدی!

من خوندم کل مطلبت رو ...فک کردم فقط من فوتبالی نیستم ولی همه فوتبالی نیستن!
حالا یه پیشنهاد بدم حالا که برگشتی به وبلاگ نویسی!
بد نیست از شرایط ایرانی ها در انگلیس یا زندگی با همین زبان طنز حتی بنویسید بین مطالب!
وبلاگ همه گیرتر میشه...نه که فوتبالی ننویسید ها! قاطی کنید به هم!
همین درس و تحصیل و غربت و زندگی بخور و نمیر دانشجویی بدون ورود به قسمت فوق خصوصی زندگی هر کسی میتونه جذاب باشه

بابا کی گفته من تو انگلیسم؟!!
من ..... بهلول ..... این کفتر جلد سمیه! ..... این پرستوی بهاری بلند پرواز...... تا اوج بام تهران ......
وا.... دلم می خواد بنویسم یه سرش ختم میشه به سیاست و کله ی قرمه سبزی

س.رشیدی یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 02:00 http://s-rashidi.com

خب راست می گن دیگه!
ببین بهلول خان!
او بالا چی نوشتی؟ بخون! آهان! نوشتی:
فوتبال با طعم شوکولات!
حالا اینی که ما می بینیم فعلا فقط فوتباله! قربون دستت شوکولاتش رو هم اضافه کن که ما عجیب اسیر شوکولاتیم!
دیگه بنویس دیگه! خب؟ خب؟

چششششششششششششششم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد